• چهار شنبه, 19 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ایجاد اسراییل دوم در افغانستان

با وجود امضاى پیمان استراتژیک افغانستان با آمریکا و انگلیس و حضور فعال نظامى این دو کشور که هم کنترل ارضى و هم فضایی میهن ما را در اختیار دارند اما در برابر تجاوزات آشکار و انکارناپذیر ارتش و ملیشه هاى پاکستانى خاموش اند گویا آب از جایش تکان نخورده است.

اخیرا علاوه بر ارتش و ملیشه هاى پاکستانى پشتون هاى پاکستانى هم با دهل و نغاره زوزه کشان مانند لاشخوران چنان با عجله و شتاب بطرف سرحد یورغه می رفتند تا از پیکر بی جان و به خون خفته ما چیزى نصیب شان بشود و اما هم پیمانان ما باز هم خاموش اند.

آیا این خاموشى قبل از طوفان است؟ من فکر می کنم آمریکا و غرب در پى ایجاد یک اسراییل جدید در منطقه می باشند همانطوریکه در در سال 1948 یهودی ها اروپا را درشرق میانه انتقال دادند و بخاطر تامین منافع ملى و مهار کردن عرب ها و کوتاه ساختن دست اتحاد شورى سابق از کشورهاى خلیج نفت خیز در کشور فلسطین اسراییل را ساختند و تا امروز آن را حمایت می کند و مانند دانه سرطانى خون مردم را می مکد.

از قراین چنین استنباط می شود که باز هم غرب بخاطر تامین منافع کلان خود و جلوگیرى از رشد روز افزون چین و روسیه معاصر و استفاده از منابع بزرگ و دست نخورده آسیاى مرکزى اسراییل دوم را توسط پنجابى ها و پشتون ها در پاکستان و مناطق جنوبى و شرقى افغانستان ایجاد نموده تا باشد براى حداقل صد سال دیگر کنترل منطقه را در دست داشته و از منابع سرشار آن استفاده کنند.

در این جاى شک نیست که پنجابى ها و پشتون ها هم از آن نفع می برند و از چند سال است که پروژه شجره یهود بودن پشتون ها را آغاز کرده اند و آهسته آهسته پشتون ها به افتخار می پذیرند که یهود هستند و این کدام عیب ندارد از اینکه یک قوم بی تاریخ و بى هویت بودند و مهد اصلى شان کوه هاى سلیمان بود حالا که تاریخ یهودى و هزاران ساله پیدا کنند از این چه بهتر.

به هر ترتیب با ایجاد اسراییل دوم در منطقه اقوام غیرپشتون و پنجابى باید مانند فلسطینى ها قربانى بدهند و همه روزه قربانی شوند، سر زمین شان باید غضب شود و جوانان کشته شوند و فقر و بدبختى دامنگیرشان باشد چنانچه این پروسه همین حالا بشدت جریان دارد اما سوال این است که ما اقوام غیرپشتون چه باید کنیم؟ دست زیر علاشه نشست و تماشا کرد و یا باید از خواب غفلت بیدار شد؟

  پربازدید ترین