• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مرکز توزیع شناسنامه های کاغذی در غرب کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفت

مرکز توزیع شناسنامه های کاغذی در غرب کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفت

یک مرکز توزیع شناسنامه های کاغذی در منطقه قلعه ناظر در غرب شهر کابل نزدیک ساعت ده صبح امروز هدف حمله انتحاری قرار گرفته و گفته میشود این حمله تلفاتی زیادی را بر جای گذاشته است.
در حالی که وزارت داخله شمار شهدای این حمله تروریستی را چهار تن و آمار زخمیان را پانزده نفر اعلام کرده است اما مشاهدات خبرنگار آوا از محل رویداد تروریستی، حاکی از شهادت بیش از 40 نفر و زخمی شدن ده ها تن می باشد.
به نقل از خبرنگاران حاضر در محل حادثه، بیش از صد تن در این رویداد کشته و زخمی شده است.
مردم خشمگین که در محل حادثه تجمع کرده بودند با پولیس درگیر شده و با سنگ و چوپ طرف نیروهای امنیتی حمله می کردند.
مردمی که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده بودند حتی قمندانان امنیتی را تا یک ساعت نگذاشتند که درساحه ی انفجار داخل شوند.
به گفته یک تن از شاهدان عینی حاضر در محل، تا کنون آمار دقیق تلفات معلوم نیست اما به دلیل ازدحام زیاد مردم طی دو روز اخیر تلفات سنگینی بر مردم دراین حادثه وارد شده است.
به گفته شاهدان عینی از دو روز پیش این توزیع فورم از سوی این مرکز بند بوده و به همین دلیل ازدحام مردم درساحه زیاد بوده است.
در همین حال آقای جویا مسوول توزیع تذکره درغرب کابل حمله در پیش دروازه ورودی این مرکز را تایید می کند اما از چگونگی تامین امنیت ساحه سخن نمی گوید.
وی که خود از این حادثه جان سالم به در برده است ازدحام بیش از حد مردم را در ساحه دلیل عمده این فاجعه انسانی عنوان می کند.
ذبیح الله مجاهد که خود را سخنگوی طالبان می خواند، دست داشتن این گروه در حمله تروریستی امروز کابل را رد کرده است.

  پربازدید ترین