• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

14 هندی به اتهام تجاوز و زنده سوزاندن یک دختر بازداشت شدند

 14 هندی به اتهام تجاوز و زنده سوزاندن یک دختر بازداشت شدند

پولیس هندوستان از بازداشت 14 تن در پیوند با تجاوز جنسی گروهی بر یک دختر 16 ساله و زنده آتش زدنش خبر داد. عملیات پولیس برای بازداشت چند تن دیگر نیز جریان دارد که متهم به همدستی در این قضیه شده اند.

پولیس هند روز شنبه اعلام کرد که 14 مرد را در ایالت جهارخاند در شرق این کشور بازداشت کرده است. پولیس گفت این مردان شب جمعه به خانه این دختر نوجوان در منطقه چترا یورش برده و وی را در خانه اش زنده به آتش کشیده اند.

پولیس می گوید همین مردان متهم هستند که یک شب قبل بر این دختر نوجوان تجاوز گروهی کرده بودند. دختر قربانی براثر سوختگی شدید جان باخته است.

خانواده این دختر قربانی گفتند که پنجشنبه شب چهار مرد در حالت اعماء یا نشه دخترشان را از داخل یک عروسی ربودند و به یک روستای همجوار بردند. آنها سپس او را به یک جنگل برده و بر او تجاوز جنسی گروهی کردند.

جیتندرا کومار سینگ مقام ارشد ایالتی گفت که این مردان از شب جمعه به این سو دستگیر شده اند و شش تن دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

سینگ اضافه کرد پدر این دختر بعدا به شورای قریه شکایت کرد، اما مردان متهم او را مجازات کرده و 100 بار مجبورش کردند بنشیند و برخیزد. برعلاوه آنها وی را محکوم به پرداختن 50 هزار روپیه هندی نمودند.

سینگ افزود: «خانواده دختر می گویند که این مردان به خاطر شکایت پدر خانواده عصبانی شده و به خانه شان یورش بردند. آنها را به شدت لت و کوب کرده، بالایش نفت سفید ریخته و او را زنده به آتش کشیدند».

برای تایید تجاوز جنسی طب عدلی معاینات مورد نیازش را انجام داده است. پولیس امیدوار است که دیگر متهمان این رویداد را بازداشت کند؛ چراکه کلیدی ترین فرد این رویداد و دیگر اعضای شورای قریه فراری هستند.

این جنایت پس از آن انجام شده که پس از تجاوز جنسی و قتل یک دختر هشت ساله در منطقه جاموی کشمیر و چندین مورد دیگر تجاوز بر دختران جوان، در سراسر هند به صورت پی در پی اعتراضات گسترده ای راه اندازی شد.

حکومت فدرال هند به تازگی مجازات سنگینی برای آزار و اذیت جنسی بر کودکان تعیین کرده که حکم اعدام را برای کسانی شامل می شود که بر کودکان پایین تر از سن 12 سال تجاوز کنند.

  پربازدید ترین