• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

همه رکوردهای ثبت شده در ال کلاسیکوی جنجالی/ از تداوم سنت بیل تا دبل سوارس

 همه رکوردهای ثبت شده در ال کلاسیکوی جنجالی/ از تداوم سنت بیل تا دبل سوارس

تساوی 2 بر 2 رئال مادرید در خانه بارسلونای 10 نفره در پایان جدال جذاب هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا، رکوردشکنی‌های جالبی را در پی داشت.

در شبی که رونالدو به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در ال‌کلاسیکو رسید، سوارس یک دبل خاص را رقم زد. خواندن رکوردهای شکل گرفته در پایان ال‌کلاسیکوی یکشنبه شب خالی از لطف نیست.

* رونالدو با گلزنی دقیقه 15 به رکورد 18 گل دی‌استفانو، اسطوره رئال مادرید رسید و به طور مشترک در صدر جدول بهترین گلزنان رئال مادرید در تاریخ ال‌کلاسیکو ایستاد.رونالدو در 16 دیدار به بارسا گل زده و در 2 ال‌کلاسیکو هم 2 گل در یک بازی زده است.

* لیونل مسی با ثبت بیست و ششمین گلش مقابل رئال مادرید، همچنان بهترین گلزنان تاریخ  ال کلاسیکو نام دارد. او فقط به سویا (31) و اتلتیکو مادرید (28) بیش از رئال مادرید گل زده است.

* مسی با حضور در این دیدار، سی و پنجمین ال‌کلاسیکوی متوالی خودش را تجربه کرد و  با رکورد تاریخی پاکو خنتو اسطوره رئال مادرید مساوی کرد. اعجوبه آرژانتینی تعداد گل هایش در بازی‌های لیگی مقابل رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ را به عدد 7 رساند تا با عبور از پاکو خنتو (6) در این زمینه هم رکورددار باشد.

* لوئیس سوارس برای پنجمین فصل متوالی موفق شد در گلزنی و پاس گل در لیگ دو رقمی شود.

* گل رونالدو چهارصدمین گل رسمی تاریخ رئال مادرید در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا بود.

* گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید این بار هم سنت شکنی نکرد. او همه گل‌های قبلی خودش در ال‌کلاسیکو را وقتی به ثمر رسانده بود که از بین 2 ضلع دیگر مثلث خط حمله (رونالدو و بنزما) حداقل یک نفر در زمین نبود. این بار هم گل او وقتی به ثمر رسید که رونالدو به دلیل مصدومیت بین 2 نیمه تعویض شده بود!

  پربازدید ترین