• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دهن کجی به هزاره ها از طرف کمال ناصر اصولی در مجلس نمایندگان

دهن کجی به هزاره ها از طرف کمال ناصر اصولی در مجلس نمایندگان

دهن کجی به هزاره ها از طرف کمال ناصر اصولی در مجلس نمایندگان و این گونه جواب دندان شکن:

آقای کمال ناصر اصولی خطاب به هزاره‌ها گفته است:

"به کسانی می گویم که در خانه هایمان کارگر و نوکر بودید که همین قدر بس است که حقوق ما را به سخره گرفتید و خود را تا اینجا رسانیدید، دیگر تحمل نمی کنیم. اگر زور لوی پکتیا را ندیده‌اید، به تاریخ بنگرید، به دوران سقوی، به دوره طالبان، به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری."

خدمت آقای اصولی عرض شود که آنچه شما گفته اید شاید نظر شخصی خودتان باشد نه تمام مردم محترم ولایت پکتیا، با آنهم ما حرفهای شما را ما قبول داریم و انکارش نمیکنیم .

1- درست است ما در خانه هایتان نوکر و نفر خدمت بودیم اما آنقدر أمین و با اعتماد بودیم که ما را در کنار فامیل تان تحمل میکردید و خودتان سری کار و وظیفه میرفتید درحالیکه آنقدر غیرتی هم بودید که فامیل تان حتی با برادران تان اجازه حرف زدن نداشت.
ما همان هزاره ایم که اگر دیروز میتوانستید ما را در کنار فامیل تان تحمل کنید و اطمنان داشتید که به حریم حرم تان خیانت نمیکنیم امروز هم باور کنید که ما به لاین برق که از مناطق ما میگذرد مثل دیروز که پدران ما از خانه و حریم تان حفاظت کردند حفاظتش میکنیم.
ما اگر خاین و نمک حرام میبودیم امروز خودت یک هزاره بودی!
مطمئن باش که خاین و نمک حرام نیستیم و در طول تاریخ به کشور و مردمش خیانت نکرده ایم و حق هیچ کسی را نخورده ایم و نمیخوریم.
پس طعنه نزن!

2- زور تان را هم در طول تاریخ از زمان احمدشاه ابدالی تا امروز دیده ایم .
عبدالرحمن خان شاه زوردار تان بخاطر نشان دادن زور تان نصف خاک کشور و مردمان افغان را به انگلیس در بدل کمک مالی و تسلیحاتی فروخت و معاهده ننگین دیورند را با یک عسکر پیاده انگلیس امضا کرد.
شاه شجاع تان رسماً کشور را به انگلیس مستعمره ساخت ، نادر شاه تان با کمک مالی و نظامی هندی بریتانوی بقدرت رسید، ببرک کارمل تان اتحاد شوروی را مهمان کرد، طالبان و ملاعمر تان تحت امری پاکستان و با کمک هزاران تروریست وحشی عرب و پاکستانی ووو بالای دیگران زور گفت، در انتخابات ریاست جمهوری هم چهارپایان و دوپایان تان از هم فرق و تمیز نشد و ما نفهمیدیم که خودت بجای شتر رای دادی و یا شتر بجای تو؟

پس حرف زور نزن اگر میزنی هم از خود بگو نه از زور پاکستان و انگلیس و شوروی و امریکا ووو.

3- تحمل نکنی مثلاً چه میکنی؟
با کمک بادارانت دهها بار قتل عام کردی، چور و چپاول کردی، کوچ اجباری دادی ، سرزمین و مناطق ما را اشغال کردی ، آثار تاریخی ما را ترور کردی ، صدها سال محروم و منزوی کردی دیگر چه میتوانی؟
با اینهمه جنایات که در حق ما کردی نتوانستی نسل ما را نابود کنی بعد از این که هرگز نمیتوانی حتی اگر خود را بجای بمب هم منفجر کنی!

خلاصه فقط یک راه باقی مانده است و آنهم استفاده از عقل، منطق و انسانیت .
بیا بجای طعنه و زورگوی باهم وطن را بسازیم پکتیا و بامیان و قندهار و بلخ وووو همه خاک وطن ماست ما در همه جا آبادی و برای تمام مردم کشور آسایش و رفاه میخواهیم، این رفاه و آبادی میسر نخواهد شد مگر اینکه دست از زورگوی و پوف برداریم ، صادقانه و عادلانه برای آبادی وطن تلاش کنیم.
در اخیر ما پروژه برق توتاپ را فقط بخاطری میخواهیم که از مناطق مرکزی رد شود که حکومت زوردار شما اگر از همین پروژه مناطق مذکور را برق ندهد تا صدسال دیگر آنها را برق نخواهند داد!

  پربازدید ترین