• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فوری؛ زین الدین زیدان از مربیگری رئال مادرید استعفا کرد

فوری؛ زین الدین زیدان از مربیگری رئال مادرید استعفا کرد

سرمربی فرانسوی موفق رئال مادرید در اقدامی ناگهانی از سمت خودش کناره گیری کرد.

زین الدین زیدان تنها 5 روز پس از سومین قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری غیرمنتظره ای که لحظاتی پیش در سانتیاگو برنابئو برگزار شد از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

زیدان در این نشست گفت: من تصمیم گرفتم که به مربیگری رئال مادرید ادامه ندهم. این تیم باید به بردن ادامه دهد و برای این کار به تغییر نیاز است. شاید عده زیادی این تصمیم را درک نکنند اما فکر می کنم که زمان مناسبی برای جدایی است. شاید این تصمیم اشتباهی باشد اما پس از سه سال فکر می کنم زمان مناسب برای تغییر کادر فنی فرا رسیده است. لحظه دشواری است اما غمگین نیستم چون همیشه به این باشگاه نزدیک باقی خواهم ماند. ادامه دادن به بردن پس از سه سال موفق کار سختی است و احساس می کنم برای این کار باید تغییری ایجاد می شد. از مربیگری خسته نشدم اما فصل بعد به تیم دیگری نخواهم رفت.

زیدان 45 ساله که در ژانویه سال 2016 جانشین رافا بنیتز شد در این مدت موفق شد با رئال مادرید فاتح 9 جام معتبر از جمله سه لیگ قهرمانان پیاپی شود. زیدان همراه با رئال فاتح یک لالیگا، یک سوپر کاپ اسپانیا، دو سوپر کاپ اروپا و دو جام باشگاه های جهان شد.

  پربازدید ترین