• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

امام خمینی(ره) بت شکن قرن بیستم

امام خمینی(ره) بت شکن قرن بیستم

مردی که با ایجاد یک حرکت تاریخی حکومت خود کامه ی شاه را سرنگون و جهان غرب را شگفت زده نمود به عبارتی پیش بینی های محاسبات سیاست گذاریهای غرب را بهم ریخت!

در روز گاری که دست مخوف سیاه دلِ استثمار، از آستین شیطانی افسار گسیخته غرب بیرون آمده بود جهان بشریت را رفته رفته به گروگان می برد که؛ مَشیِ افسار گسیختگان آدم کشی غرب نجات دهنده بشریت خواهد بود!

تاثیرات این تفکر غلط استعماری از شاخ آفریقا تا آمریکا و اروپا و قاره ی پهناور آسیا را در می نوردید و جهان بشریت را به سوی انزوا پیش برده به زنجیر استعمار گرفتا می نمود؛ که مردی خدایی، شجاع، حکیم، متین، صادق و با صفا، متقی و پرهیزگار،  قد بر افراشت  با اراده آهنین و تکیه بر خدای یکتا، خدای محمد ص و عیسی و موسی بر خواست و پیامبر گونه در برابر دیوودد دغل ایستاد تجسم عینی آیه ی شریفه 《ایاک نعبد و ایاک نستعین》را عملی ساخت و دست یداللهی را که با هر حرکت خدایی یاری می رساند را به شرق و غرب عالم به نمایش گرفت.

حکومت ظالم و دست نشانده منحرف پادشاهی را که سالها مردم از آن رنج می برد با اتکاه به قدرت اللهی و پشتوانه ی مردمی سر نگون کرد و جهان را به حیرت انداخت و غرب را مجبور به پذیرش حقیقت، و آنها ناباورانه این حقیقت معجزه گونه را پذیرفتند.

اما پس از گذشت چندین دهه امپریالیسم خود خواه برای انزوا و نا بودی این پیروزی با عزت مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نکرد اما با یاری خدا وند متعال هیچ غلطی نتوانیست بکند به فرموده امام خمینی ره 《آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند》یا به قول شاعر:
چراغی را که ایزد بر فروزد                          هرآن کس پوف کند ریشش بسوزد

علی رغم تمام تلاشهای استعمار دَدِ بی رحم، جمهوری اسلامی هر روز بیش از پیش توانمند تر و مقتدرتر شد و نام امام خمینی هم به عنوان یکی از درخشانترین چهره های سیاسی شناخته شده و در ردیف مهمترین رهبران تاثیر گذار دنیا قرار گرفت.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

  پربازدید ترین