• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

افغانستان در نخستین دیدار 20آوره بنگله دیش را شکست داد

 افغانستان در نخستین دیدار 20آوره بنگله دیش را شکست داد

تیم ملی کرکت کشور یک‌شنبه‌شب (13جوزا) توانست در نخستین دیدار سلسله دیدارهای «سه‌بازی» 20آورۀ (تی20) با تفاوت 45دوش، تیم ملی کرکت بنگله‌دیش را شکست بدهد.
 
در این دیدار، نخست بازی را در بخش توپ‌زنی بازیکنان تیم ملی کرکت کشور آغاز کردند و توانستند در 20آوری بازی با ازدست‌دادن هشت بازیکن، 168دوش را به تیم حریف هدف تعین کند.
 
در بخش توپ‌زنی برای ببرهای آبی کشور، شهزاد محمدی خوب درخشید و توانست 40دوش را به‌سود تیم خود انجام دهد.
 
در مقابل، در بخش توپ‌اندازی برای تیم ملی کرکت بنگله‌دیش، محمدالله خوب درخشید و توانست با ازدست‌دادن کمترین دوش، دوبازیکن افغان را از میدان بازی بیرون کند.
 
بازیکنان تیم ملی بنگله‌دیش بازی را در بخش توپ‌زنی خوب آغاز نکردند و نتوانستند هدف داده‌شده ملی‌پوشان کشور را برآورده سازند و بازی را با تفاوت 45دوش به این تیم واگذار کردند که در بخش توپ‌زنی برای ملی کرکت بنگله‌دیش، لیتون داس خوب درخشید و توانست 30دوش را به‌سود تیم خود انجام دهد.
 
درمقابل، در بخش توپ‌اندازی برای تیم ملی کرکت کشور، راشدخان آرمان و شاپور زدران خوب درخشیدند و هرکدام توانستند سه‌بازیکن حریف را از میدان بازی بیرون کند.
 
در پایان این دیدار، راشدخان آرمان با درخشش در بخش توپ‌زنی از سوی کادر فنی برگذاری این رقابت‌ها، لقب بهترین بازیکن میدان را به‌دست آورد.

  پربازدید ترین