• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

در راهپیمایی روز جهانی قدس؛ پرچم اسرائیل در هرات به آتش کشیده شد

در راهپیمایی روز جهانی قدس؛ پرچم اسرائیل در هرات به آتش کشیده شد

شرکت کنندگان در راهپیمای روز جهانی قدس در غرب کشور با آتش زدن پرچم اسرائیل و اعلام حمایت از مردم فلسطین تاکید کردند که در این روز جهانی به خوبی دوست و دشمن مشخص می‌شود.

به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین، امروز در ولایت هرات پرچم رژیم اسرائیل آتش زده شد.

حجت‌الاسلام «علی‌زاده» از مسئولان مجمع‌الذاکرین منتظران مهدی(عج) گفت که بمنظور گرامیداشت از روز جهانی قدس، این برنامه برای حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنایت‌های رژیم اسرائیل غاصب برگزار شد.

وی افزود: مردم هرات پرچم رژیم اسرائیل را آتش زدند زیرا کشوری به این نام و نشان برای مسلمانان آزاده قابل پذیرش نیست و باید نابود شود.

برگزار کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس در ولایت هرات، نمایشگاه عکسی را نیز درباره مظلومیت مردم فلسطین برگزار کردند.

به گفته علیزاده شماری از حکام کشورهای به ظاهر اسلامی به جای حمایت از مردم فلسطین، با دشمنان فلسطین و قدس کنار آمده‌اند و این خیانت آنها به مسلمانان است.

این روحانی از عربستان سعودی به عنوان سردمدار خیانت به مسلمانان و دوست محکم رژیم اسرائیل و آمریکا یاد کرد.

وی با اشاره به فرموده امام حسین(ع) تاکید کرد که "اگر مسلمان نیستید، حداقل آزاده باشید."

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفتند که هر مسلمانی باید با کنار گذاشتن اختلافات سیاسی از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان حمایت کند.

«حسن هاشمی»، یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه عکس معتقد است که وابستگان به آمریکا و وهابیت در افغانستان با برگزار روز جهانی قدس مخالف هستند.

وی تاکید کرد که روز قدس به خوبی دوست و دشمن را نشان می‌دهد.

امام خمینی(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گذاری کرد. روزی که در تمام نقاط دنیا، از آن استقبال گسترده می‌شود.

  پربازدید ترین