• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بشار اسد: حضور آمریکا و انگلیس در سوریه نوعی تهاجم است

بشار اسد: حضور آمریکا و انگلیس در سوریه نوعی تهاجم است

رئیس جمهوری سوریه با تاکید بر کذب ادعای حمله ی شیمیایی در دوما تاکید کرد: حضور آمریکا و انگلیس در سوریه یک تهاجم به شمار می آید.

به نقل از العالم، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با روزنامه ی «میل آن ساندی» انگلیس تاکید کرد: انگلیس، فرانسه و آمریکا به دروغ حمله ی شیمیایی در دوما را مطرح نمودند؛ آنان در این زمینه دروغ گفتند.

وی در ادامه ی این مصاحبه افزود: سوریه تماس های بیشماری از دستگاههای اطلاعات و جاسوسی کشورهای اروپایی داشت، اما همه ی آنها اخیرا به علت عدم جدیت اروپایی ها متوقف نمود.

رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد: حضور آمریکا و انگلیس در سوریه غیر قانونی و غیر مشروع است بلکه حمله و تهاجم است چراکه آنان حاکمیت این کشور را نقض می کنند.

«بشار اسد» خاطر نشان کرد: ما به عنوان طرف اصلی با تروریستهای داعش می جنگیم و وجب به وجب خاک سوریه را از آزاد و رها خواهیم نمود و این یک وظیفه ی ملی است.

وی در ادامه ی این مصاحبه تاکید کرد: انگلیس از گروه «الخوذ البیضاء» (کلاه سفیدها) که شاخه ای از گروه تروریستی جبهه ی النصره به شمار می آید در تمام نقاط سوریه حمایت آشکار می کند و ما این گروه را ابزاری در دست انگلیسی ها در روابط کلی شان بر می شمریم.

  پربازدید ترین