• سه شنبه, 04 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مسی: شاید پس از جام جهانی خداحافظی کنم

مسی: شاید پس از جام جهانی خداحافظی کنم

لیونل مسی از احتمال وداع خود با تیم ملی آرجانتین پس از جام جهانی 2018 خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونیل مسی در مصاحبه با رسانه ها گفت، او در مورد اتخاذ تصمیمی مشابه پیکه مبنی بر خداحافظی با بازی های ملی پس از جام جهانی گفت: نمی دانم. همه چیز به این بستگی دارد که جام جهانی برای ما چگونه تمام شود و اینکه اوضاع چگونه پیش برود. ما در سه فینال متوالی باخته ایم و رسانه ها شرایط را برای من بسیار سخت کردند. کسی توجهی نداشت که چگونه به آن سه فینال رسیدیم. واضح است که کسب قهرمانی مهم تر است اما رسیدن به فینال نیز کار ساده ای نیست.
او گفت: با والوردو" مربی" احساس راحتی می کنم و حس فوق العاده ای در طول فصل داشتم چرا که شخصیتی صادق است و حرف زدن با بازیکنان و رفتار با آنها را بلد است. از او ممنونم و همچنین از رایکارد که در ابتدای دوران فوتبالم به من اعتماد کرد و باعث شد به تیم اول بارسا راه پیدا کنم. گواردیولا و انریکه نیز نقش مهمی در پیشرفت من داشته اند.
در مسابقات جام جهانی روسیه تیم ملی آرجانتین در یک گروه با تیم های ایسلند، کروویشیا و نیجریه بازی خواهد کرد.
مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیظجنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

  پربازدید ترین