• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مصر 0 - 1 اروگوئه؛ تیر خلاص خیمنز به قلب مصری ها

 مصر 0 - 1 اروگوئه؛ تیر خلاص خیمنز به قلب مصری ها

 تیم اروگوئه در روزی که محمد صلاح بازی را از روی نیمکت تماشا کرد توانست به پیروزی ارزشمند مقابل مصر دست یابد.

ترکیب تیم های مصر و اروگوئه که از ساعت 16:30 در دومین بازی گروه اول در دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به میدان می روند مشخص شد. این بازی در نهایت با تک گل دقایق پایانی اروگوئه به سود این تیم به پایان رسید.

ترکیب مصر
لشناوی، فتحی، گبر، حجازی، عبدلشافی، الننی، حامد، واردا، السعید، ترزگه و محسن

محمد صلاح که حضورش در این بازی به دلیل مصدومیت شانه در ابهام قرار داشت با تصمیم سرمربی مصر روی نیمکت قرار گرفته است.

ترکیب اروگوئه
موسلرا، وارلا، خیمنز، گودین، کاسرس، ناندز، بنتانکور، وسینو، اراسکاتا، سوارز و کاوانی

لحظات حساس بازی
دقیقه 8: در حالی که بازی پایاپای دنبال می شد تیم اروگوئه روی شوت محکم کاوانی از پشت محوطه خطرساز شد اما دروازه بان مصر توانست توپ را به خوبی جمع کند.
دقیقه 11: این بار نوبت مصر بود که دروازه اروگوئه را تهدید کند اما ضربه ترزگه چندان جالب نبود و موسلرا به راحتی ان را مهار کرد.
دقیقه 23: جدی ترین موقعیت بازی نصیب تیم اروگوئه شد اما سوارز که روی کرنر ارسالی در دهانه صاحب توپ شد در عین ناباوری ضربه اش را به بیرون زد.
دقیقه 45: نیمه نخست این بازی کم موقعیت و بی هیجان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. اروگوئه صاحب توپ و میدان بود اما توان عبور از خط دفاعی سازماندهی شده مصر و خلق موقعیت را نداشت.
دقیقه 47: سوارز در همان ابتدای نیمه دوم روی پاس زیبای کاوانی پشت مدافعان صاحب توپ شد اما دروازه بان مصر با یک عکس العمل به موقع ضربه مهاجم بارسلونا را دور کرد.  
دقیقه 72: سوارز بار دیگر روی پاس خوب کاوانی با دروازه مصر تک به تک شد اما تعلل این بازیکن باعث شد دروازه بان حریف به راحتی توپ را مهار کند.
دقیقه 82: مصر سومین تعویض خودش را انجام داد تا محمد صلاح این بازی را تا پایان تنها از روی نیمکت تماشا کند.
دقیقه 83: اروگوئه تا استانه گلزنی با شوت تماشایی کاوانی از پشت محوطه پیش رفت اما دروازه بان مصر بار دیگر با یک عکس العمل خوب دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 87: کاوانی که ستاره تیمش در این بازی بود بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما این ضربه آزاد تماشایی او به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 89: اروگوئه مزد بازی خوبش در دقایق پایانی را گرفت و با ضربه سر خیمنز روی ضربه آزاد ارسالی سانچز به گل رسید.

  پربازدید ترین