• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فرانسه 2-1 استرالیا؛ پیروزی سخت فرانسه با کمک تکنولوژی های جدید!

فرانسه 2-1 استرالیا؛ پیروزی سخت فرانسه با کمک تکنولوژی های جدید!

روز سوم مسابقات جام جهانی با دیدار تیم های فرانسه و استرالیا از گروه سوم آغاز شده است.

سومین روز از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، با یک دیدار از گروه سوم آغاز می شود، در روز سوم از فرانسه مدعی رونمایی شد و در روز سوم هم یک نماینده دیگر از آسیا به میدان خواهد رفت. دیدار تیم های استرالیا و فرانسه از ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود.

این مسابقه در ورزشگاه کازان آره نا و با قضاوت کونیا آندرس از اروگوئه برگزار می شود.

ترکیب دو تیم برای این مسابقه مشخص شده است:
فرانسه: لوریس، پاوارد، اومتیتی، واران، هرناندز، پوگبا، تولیسو، کانته، گریزمن، امباپه، دمبله
استرالیا: رایان، میلیگان، بهیچ، ریدسون، ساینسبری، موی، یدیناک، راجیک، لکی، کروسه، نبوت

میانگین سنی ترکیب تیم ملی فرانسه 24 سال و 6 ماه است که جوانترین ترکیب خروس ها در بازی نخست جام های جهانی از سال 1930 به حساب می آید.

فرانسه در ده دقیقه ابتدایی برتری نسبتاً محسوسی مقابل رقیب داشت و به سه فرصت رسید، ضربات امباپه، پوگبا و گریزمن در دقایق ابتدایی مسابقه خطرساز شد که همگی توسط رایان مهار شد.

بازی در شرایطی تا دقیقه سی ام با تساوی 0-0 پیگیری می شد که مسابقه جذابی از آب در نیامده است، فرانسه نتوانسته در حد انتظارات عمل کند، استرالیا هم در مقابل تیم مدعی دشام، عملکرد خوبی داشته و پا پس نکشیده است.

در نهایت نیمه اول در حالی با تساوی 0-0 پایان یافت که شاهد بازی کسل کننده ای بودیم، بازیکنان فاز هجومی فرانسه، طراوت لازم را نداشتند و استرالیا با ارائه یک بازی منطقی، به تساوی در نیمه نخست رسید. کانگوروها حتی دو بار هم دروازه لوریس را تهدید کردند ولی به گل نرسیدند.

در نیمه دوم اگرچه فرانسه باز هم خیلی نسبت به حریف برتری نداشت ولی بالاخره به گل رسید و این گل به لطف VAR حاصل شد. دقیقه 55 بود که پاس خوب پوگبا به عمق دفاع حریف با سرنگون شدن گریزمن همراه شد، ابتدا داور تصمیمی در قبال این صحنه نگرفت ولی بعد از کمک از VAR، اعلام پنالتی کرد.

به این ترتیب در دقیقه 58 بود که ضربه پنالتی گریزمن بر خلاف جهت حرکت رایان به گل تبدیل شد و بازی 1-0 به نفع خروس ها شد. اما این گل خیلی پابرجا نبود.

دقیقه 60 مسابقه اومتیتی با حرکتی کودکانه توپ را با دست لمس کرد و این بار پنالتی برای استرالیا رقم خورد، یدیناک پشت توپ ایستاد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

این خبر به روز می شود..

  پربازدید ترین