• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

آرجانتین 1 - 1 ایسلند؛ ناکامی مسی و یاران مقابل مردان یخی

 آرجانتین 1 - 1 ایسلند؛ ناکامی مسی و یاران مقابل مردان یخی

 از ساعت 17:30 دو تیم آرجانتین و ایسلند از دیدار نخست گروه D رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در مسکو به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند.
نایب قهرمان دوره قبلی رقابت ها در حالی به مصاف پدیده رقابت های یورو 2016 رفت که بعد از درخشش خیره کننده شب گذشته کریستیانو رونالدو مقابل اسپانیا، دنیای فوتبال منتظر عملکرد لیونل مسی مقابل ایسلند بودند اما چشم امید آرجانتینی ها حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد تا شروع ناامید کننده ای داشته باشد.
دقیقه '8: ضربه ایستگاهی ارسالی مسی از سمت راست با ضربه سر تالیافیکو که با پشت سر زده شد، با اختلاف کم از کنار دروازه ایسلند به بیرون رفت.
دقیقه '10: روی اشتباه فاحش دفاع آرجانتین و دفع ناقص کابایرو، توپ در موقعیتی خطرناک نصیب ایسلندی ها شد که ضربه یارناسون از داخل محوطه به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه تغییر نکند.
دقیقه '19 (1-0)(سرخیو آگوئرو): تلاش آلبی سلسته برای اعمال فشار روی دروازه حریف بالاخره نتیجه داد؛ آگوئرو داخل محوطه پاس روخو را دریافت کرد و بعد از چرخشی استادانه با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه ایسلند فرستاد تا حساب کار 1-0 شود.
دقیقه '23 (1-1)(فینبوگاسون): ضعف دفاعی تیم سمپائولی کار دست آنها داد؛ در شلوغی محوطه جریمه، فشار ایسلندی ها با ارسال سیگوردسون و دفع ناقص کابایرو همراه شد تا فینبوگاسون در مقابل دروازه با یک بغل پای ساده بازی را به تساوی بکشاند.
دقیقه '41: نفوذ سالویو از سمت راست و ارسال زمینی او با تکل و سپس دست مدافع ایسلند برخورد کرد که داور لهستانی اعتقادی به پنالتی نداشت و از کمک داور ویدیویی هم استفاده نکرد تا تنها یک کرنر نصیب آرجانتین شود.
دقیقه 45: هر ورود ایسلند به محوطه جریمه آرجانتین با یک خطر جدی همراه می شد و این بار ضربه زمینی و فنی سیگوردسون با واکنش خوب کابایرو برگشت داده شد و کسی نبود تا ضربه برگشتی را تکمیل کند و به این ترتیب نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم پایان یافت.
دقیقه '63 (پنالتی): بالاخره آرجانتین به یک ضربه پنالتی دست یافت؛ خطای صورت گرفته روی مزا و مسی که پشت توپ قرار گرفت اما هالدورسون ضربه کاپیتان آلبی سلسته را به شکلی عالی مهار کرد تا فرصتی طلایی برای این تیم و مسی از دست برود.
دقیقه '87: هالدورسون به تنهایی مقابل فشار آرجانتین ایستادگی می کرد؛ دروازه بان ایسلند این بار ضربه آگوئرو را با نوک انگشتان خود دفع کرد تا آه حسرت مارادونا را روی سکو ها شاهد باشیم.

در نهایت بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید تا یک امتیاز بین دو تیم تقسیم شود.

  پربازدید ترین