• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فرایند طرح آمایش 13 ویژه مهاجرین افغانستانی مقیم ایران آغاز شد

فرایند طرح آمایش 13 ویژه مهاجرین افغانستانی مقیم ایران آغاز شد

روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی اصفهان با نشر اطلاعیه ای خبر از آغاز اجرای طرح آمایش 13 اتباع خارجی دارای کارت اقامت موقت از تاریخ 1397/04/02 داده است.

بر اساس این اطلاعیه کلیه اتباع افغانستانی دارای کارت اقامت موقت آمایش 12 و برگه های تردد بدل از کارت آمایش، تا 1397/04/31 فرصت دارند ؛ با مراجعه به دفتر خدمات اتباع خارجی(کفالت) که در آن دارای پرونده می باشند،جهت شرکت در آمایش 13 ، نوبت اخذ نمایند.

متن اطلاعیه:
به اطلاع کلیه اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت اقامت موقت (آمایش 12، هویت 11 و برگه های تردد بدل از کارت) می رساند برای شرکت در آمایش 13 و اخذ نوبت تا تاریخ 97/4/31 فرصت دارند به دفتر خدمات اتباع خارجی (کفالت) که در آن دارای پرونده می باشند مراجعه نمایند.

توجه به نکات زیر برای شرکت در آمایش ضروری است:
1: برای اخذ نوبت، سرپرست خانوار بایستی با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضای خانوار به دفتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

2: براساس زمان نوبت اعلام شده در برگه نوبت دهی، سرپرست و تمامی اعضای خانوار به دفتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

3: درصورتی که در خانوار از سال گذشته تا کنون تولد، ازدواج، طلاق، فوت و یا انتقال از سایر استان ها و یا درون استانی انجام شده و نسبت به اعلام آن اقدام نشده و یا سرپرست یا یکی از اعضا به هر دلیلی (مجهول المکان، خروج از کشور، زندانی و...) حضور ندارند، یا کارت تبعه مفقود گردیده ضرورت دارد ابتدا سرپرست خانوار به همراه مدارک لازم به اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری مراجعه نمایند.

4: با عنایت به اینکه اعتبار کارت آمایش 12 اتباع افغانستانی و کارت هویت 11 اتباع عراقی در تاریخ 97/3/31 پایان می یابد و پس از تاریخ مذکور ارائه هر گونه خدمات در کشور منوط به شرکت در طرح آمایش 13 واخذ کارت جدید با اعتبار 98/3/31 می باشد، لذا ضرورت دارد مشمولین طرح، نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

  پربازدید ترین