• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بهترین وقت برای کودتا؛ برخیزید و مقابل اجیران بیگانه قیام کنید

بهترین وقت برای کودتا؛ برخیزید و مقابل اجیران بیگانه قیام کنید

حکومتی که با همه اقوام درگیر است، با وزیران خود در جنگ است، با کمیشنران انتخابات مشکل دارد، با والی ها مشکل دارد، با تمام مردم مشکل دارد، با شریک قدرت خود مشکل دارد و هرروز به بهانه های مختلف مخالفان مسلح را آزاد می کند و تجهیز می نماید، منتظر چی هستید، بهترین وقت برای کودتا است.

مگر شما را بلا زده و یا با مرض های مسری و خطرناک گرفتار شدید که از این دولت متزلزل می ترسید؟ اگر از آمریکایی ها می ترسید حق دارید! از شما زهر چشم گرفته اند و یا نقاط ضعف شما را پیدا کرده و فشار می دهند! ولی با این روش تا کی می خواهید ادامه بدهید؟

منتظرید تا همه مردم در بدترین وضعیت معیشتی و فقر قرار بگیرند و آنوقت سربازان بدون جیره و مواجب غربی ها شده و مملکتی غارت شده و بدهکار در آینده را تحویل فرزندان شان بدهند؟

از داکتر عبدالله انتظاری جز این نبود، ما از اول اخطار داده بودیم که این فرد را علم نکنید و پشت سر او قرار نگیرید زیرا او از اول مامور غربی ها بود و همین حالا هم مامور است و تازمانیکه تاریخ مصرفش تمام نشود در پست های مختلف عرض اندام کرده و به خوش خدمتی برای باداران خود ادامه خواهد داد.

من از عطا محمد نور در عجبم که آنقدر مست پول و قدرت شده که هنوز نمی فهمد انتخاباتی در کار نیست و می خواهد بزور رای مردم پیروز شود. بر دیگران از زور رای مردم سخن می زند و اخطار می دهد. درحالیکه نمیداند انتخابات از قبل مهندسی شده و افراد تعیین گردیده و آرا مشخص شده است. صرفا یک انتخابات فرمالیته و نمایشی برگزار می شود که دل تان خوش شود.

من از اسماعیل خان در عجبم که با تمام درایت جهادی و مدیریتی در گذشته، با یک تشر آمریکایی ها از میدان بیرون رفت و عزلت نشین شد و در مقابل طرح های خارجی سر تسلیم فرود آورد.

من از محمد یونس قانونی در عجبم که از تمامی مواضع قدرت طلبی هایش عقب نشینی کرد و بخاطر چند پست و مقام برای اطرافیانش، خواسته ها و آینده مردم خود را بفراموشی سپرد و سر در لاک انزوا فروبرد.

من از برادران مسعود در عجبم که بی هیچ نقشه و طرحی برای آینده، تا در قدرت بودند همه چیز را خوب می دیدند و زمانیکه نتوانستند خواسته های اجانب را برآورده سازند به منتقدان دولت (نه خارجیها) بدل شدند و فقط یاد دارند غر بزنند و دل ملت را خون کنند و چنانچه زمینه بقدرت رسیدن شان برای چندصباحی فراهم آید باز همان تابعین اجانب خواهند بود.

من از صلاح الدین ربانی در عجبم که تمامی عظمت حزب جمعیت و مردم شمال را فدای چند روز وزارت کرد و آرام در پست بی ارادگی وزارت خارجه تکیه زده است در حالیکه در همین وزارت نیز هیچ صلاحیتی ندارد.

من از عبدالرب رسول سیاف در عجبم که بقول خودش با سابقه درخشان جهادی اش و بیان سلیس و قانع کننده اش و ادعای رهبری مذهبی داشتن اش، بر حضور خارجی عملا صحه گذاشته و در مقابل جنایات شان بی برنامه با چشمان باز فقط نگاه می کند و دیگران را به آرامش دعوت می نماید.

من از محمد کریم خلیلی در عجبم که با ادعای پیروی از شجاعت مزاری و وحدت قوم هزاره، مجری تمام عیار خارجی ها در راستای نابودی مردم اش گردیده و تمام قوم اش را با چوکی چند روزه بی صلاحیت دولتی معامله کرده و زیر بار طرح های خارجی شانه خم کرده است.

من از محمد محقق در عجبم که بجای مدیریت هزاره ها و هدایت آنها بسوی آینده، بیشتر به موقعیت خودش فکر می کند و هنوز طرح مشخصی برای آینده قوم خودش ارایه نکرده است.

من از خانواده گیلانی ها در عجبم که بجای حفظ اقتدار و هویت خانوادگی شان، در راستای منافع غربی و پاکستان قرار گرفتند و به طمع بدست آوردن چوکی و قدرت همه چیز را زیر پا کذاشتند اما دریغ از اعتماد غربی ها به آنان.

من از حضرت صبغت الله مجددی در عجبم که بجای مدیریت مذهبی به مدیریت سیاسی که هیچ از آن نمیدانست روی آورد و در مقاطع مختلف زمانی آلت دست غربی ها در تایید این و آن گردید تا مجبور به خانه نشینی شد.

من از جنرال دوستم در عجبم که با وجود مدیریت یکپاچه قوم اش، خام نقشه های فریبکارانه فاشیست ها شد و در زمان های مختلف مجبور به تعویض ماسک های متفاوت بر صورتش گردید و آنقدر ساده و راحت در دام نقشه های غربی ها با اجرای فاشیست های پشتون قرار گرفت که مجبور به ترک وطن گردید و نباچار قوم را تنها گذاشت تا امروز هرکس هربلایی که خواست بر سر مردم اش بیاورد.

کو آنهمه سیاست و کیاست و جهاد و مقاومت که از آن دم می زدید؟
شما امروز به مرده های متحرکی تبدیل شدید که اگر بخود نیایید، بوی تعفن تان تمام آینده را پر خواهد کرد.
شما که نمی توانید بر ملت خود تکیه کنید و روی پای خودتان بایستید، مطمئن باشید اگر دست بکار شوید، کشورهایی بجز آمریکا هستند که از شما دفاع کنند، همچنان که در گذشته و در زمان جهاد این اتفاق افتاد.

آرام ننشینید و بفکر تغییر باشید. برخیزید و مقابل اجیران بیگانه قیام کنید و یقین بدارید که خداوند شما را کمک خواهد کرد.

  پربازدید ترین