• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

باز هم ملت افغانستان تحقیر شد؛ سریال ادامه دار اهانت به «اشرف غنی» در مجامع بین المللی

باز هم ملت افغانستان تحقیر شد؛ سریال ادامه دار اهانت به «اشرف غنی» در مجامع بین المللی

بعد از اینکه اشرف غنی احمدزی رییس جمهور افغانستان در مقام محافظ برای وزیر خارجه آمریکا حین ملاقات در کابل مورد سوژه خبرگزاری ها و بخصوص شبکه های مجازی گردید اینبار سوژه بدتری از بروکسل در رسانه ها درز کرده است!

به نظر می رسد که داد و فریاد اکثریت مردم افغانستان مبنی بر وجود فساد گسترده، تبعیض سیتماتیک علیه اقوام کشور، برقراری حکومت تک قومی، همسویی با جریان فاشیزم و تروریزم و بالاخره تظاهرات گسترده مردم در شمال کشور به گوش مقام های آمریکایی و اروپایی نیز رسیده است.

گزارش ها می‌ رساند که سازمان ناتو از هیات افغانستان به ریاست احمدزی استقبال دیپلوماتیک و تشریفاتی بجا نیاورده اند و هیچگونه موتری را که برای عرف دیپلوماتیک از آنها برای سران کشورها در میدان هوایی فرستاده می شوند نفرستاده اند و هیات افغانستانی با موتر های سفارت افغانستان به مقر ناتو انتقال داده شده اند.

واضح است که اینگونه برخورد با هیات یک کشور که رسما به جلسه دعوت شده اند در عرف دیپلوماتیک بالاتر از تحقیر است اکنون دیده شود که اعضای ناتو باز هم میلیاردها دالر را در اختیار یک حلقه خاص قرار می دهد و یا اینکه صدای مردم افغانستان را می شنوند و در پی ایجاد یک حکومت مبتنی بر عدالت برمی آیند که نمایندگی نسبی از همه ی اقوام و مردم افغانستان نماید.

  پربازدید ترین