• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

چرا سیما سمر و حقوق بشر درباره قیصاری سکوت اختیار کرده است؟!

چرا سیما سمر و حقوق بشر درباره قیصاری سکوت اختیار کرده است؟!

کماندوهای که به خانه قیصاری غیر قانونی یورش بردند، و افرادش را نیز وحشیانه اسیر، شکنجه و خیلی فجیعانه به قتل رسانیدند، ناقض حقوق بشر و متهم به جرایم جنگی و قتل و کشتار شهروندان مان در شمال کشور می باشند.

امید دارم، سیما سمر که سال ها است در منصب ریاست کمیسیون حقوق بشر کشور تکیه زده است، و فقط نظاره گر نقض حقوق بشر، شکنجه، قتل و کشتار، آزار و اذیت و نسل کشی ها در کشور بوده، با دیدن نشر تصاویر و ویدیوی ضرب و شتم، شکنجه، و خیلی فجیعانه به قتل رسیدن، افراد قیصاری توسط کماندوهای وحشی و جانی کشور، که متاسفانه ملیون ها دالر هزینه تعلیم و تربیه ایشان نیز گردیده، صدایش را در دادگاه ملی و بین المللی بلند نماید. ایشان باید مسولیت اش را بعنوان مدافع و منادی حقوق بشر لا اقل در این زمینه ادأ نماید، تا در آیندها جلو چنین مظالم، فجایع و نقض حقوق بشری در کشور گرفته شود.

قابل یاد آوری است، اگر شهروندان با عزت مان تن به وحشت، شکنجه، نسل کشی، قتل و کشتار را میدادند، طالبان وحشی را چندین سال قبل تحمل می کردند، و علیه جنایت، وحشت و بربریت ایشان شجاعانه و قاطعانه نمی ایستادند. بنا براین حکومت نیز هر چه عاجل تر این جانیان وحشی را شناسایی، گرفتار و به پنجه قانون بسپارند. تا باشد، تفکیکی ایجاد گردد بین رفتار و کردار ایشان و سایر گروهای تروریستی در کشور ...

  پربازدید ترین