• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حساب شما با من و سپاه قدس است/ شما تا به امروز چه غلطی کردید که برای ما خط و نشان می کشید؟

حساب شما با من و سپاه قدس است/ شما تا به امروز چه غلطی کردید که برای ما خط و نشان می کشید؟

فرمانده نیروی سپاه قدس ایران با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه ایران گفت: از آن چه فکر کنید به شما نزدیکتریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس نه تمام نیروهای مسلح، شما که می دانید توان ایران در جنگ نامتقارن چقدر است؟

سردار سلیمانی در مراسم تجلیل از شهدای عملیات رمضان 1 اظهار داشت: به جوانان می گویم حزب و جناح فرع است. اصل ولی فقیه است، اگر کسی با آن (ولی فقیه) مواجه شد، ما با جانمان با آن موجه می شویم.

وی تاکید کرد: اصل و نگهدارنده ای نظام ولایت فقیه است و برای ما مانند قرآن ناطق است و با جانمان از آن دفاع می کنیم، امروز برای ما اصل این نظام است، نظام جمهوری اسلامی با هیچ نظامی قابل مقایسه نیست.

سردار سلیمانی با حمایت از سخنان رئیس جمهور کشورش تصریح کردند: بیانات رئیس جمهور در جامعه ما در مقابل عملیات روانی دشمن انسجام و وحدت می دهد و جامعه را شجاع می کنید.

روحانی رئیس جمهور ایران روز یکشنبه (31 سرطان 1397) در همایش روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از این کشور  گفت: آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکن، پشیمان کننده است، قادر نیستید ملت ایران را علیه امنیت و منافع ایران تحریک کنید.

سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت: شما تا به امروز  چه غلطی کردید که برای ما خط و نشان می  کشید؟

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا در جواب رئیس جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد، شان رئیس جمهور نیست که جواب تو را بدهد. من به عنوان یک سرباز جواب تو را می دهم، تو مارا تهدید می کنی به این که اقدامی انجام می دهی که در دنیا سابقه ندارد، این ادبیات کاباره است، تو که سابقه نداری بلکه فکرت دنبال چیزهای دیگری است از فرماندهان و سیاست مداران خود بپرسید، از سازمان های امنیتی خود بپرسید و حرف های ندانسته را به زبان جاری نکن

سردار سلیمانی اظهار داشت: شما چه می توانستید بکنید که در طول این 20 سال نکردید، شما با دها دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هلی کوپترهای پیشرفتی آمدید به افغانستان و جنایت‌هایی را انجام دادید و از هیچ جنایتی فروگذار نکردید. عروسی ها را به خاک و خون کشیدید، شما بعد از 2001 تا 2018 با 110 هزار سرباز در افغانستان چه غلطی کردید؟

فرمانده سپاه قدس ایران در ادامه تصریح کرد: امروز دارید پیش طالبان التماس میکنید برای گفتگو؛ یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می کردید حالا امروز آمدید ما را تهدید می کنید؟؟، جنایت هایی که انجام دادید در قرون وسطی سابقه نداشت، شما در جنگ 33 روزه چه غلطی کردید؟ غیر از این است که شروط حزب الله برای پایان جنگ را پذیرفتید؟

  پربازدید ترین