• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

وزیر داخله ایران: آمریکا جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد

 وزیر داخله ایران: آمریکا جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد

 وزیر داخله ایران گفت: آمریکا به هیچ وجه جرات رویارویی با ایران را ندارند زیرا به خوبی می داند که اگر آغازگر جنگ باشد، پایان دهنده آن نخواهد بود و حوزه جنگ را نیز تعیین نخواهد کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آذربایجان غربی افزود: دولتمردان آمریکا در سه سطح نظامی، اجتماعی و اقتصادی در مقابل ایران اسلامی ایستاده اند ولی خود آنان نیز می دانند که در سطح نظامی کار به جایی نمی برند.

وی در خصوص موضوع مذاکره آمریکا با ایران با اشاره به اینکه ایران به آمریکا بی اعتماد بوده و با انسان های دروغگو و عهدشکن صحبت نمی کند، اضافه کرد: بازگشت آمریکا به برجام و عذرخواهی از دنیا مهمترین پیش شرط مذاکره با آمریکاست.

وی ایجاد تنش های اجتماعی را یکی از سطوح مدنظر آمریکایی ها برای مقابله با ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: آنان فکر می کنند که می توانند وضع ایران را به هم بزنند و با این توهم، جلساتی را با معاندان نظام برای گزینه های بعد از نظام اسلامی برگزار کرده اند اما همه اینها توطئه ها محکوم به شکست است.
وزیر داخله ایران با اشاره به اینکه فشار اقتصادی یکی دیگر از گزینه های آنان برای جلوگیری از پیشرفت روزافزون ایران اسلامی است، بیان کرد: نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد و دولت به طور کامل نسبت به مسائل اقتصادی مسلط است.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه ملت ایران نظیر سیل خروشان ضعف ها را جبران می کند و در مقابل زیاده خواهی دشمنان می ایستد، گفت: مهمترین کلید پیروزی ایران، اهتمام آحاد مردم برای پیشرفت این کشور است و همه مسوولان نیز باید با نظارت بر اجرای طرح های مهم و جلوگیری از سودجویی افراد زمینه تعالی کشور را فراهم کنند.

وزیر داخله ایران ایجاد امید و اعتمادسازی را از جمله وظایف مسوولان در برهه کنونی کشورش دانست و افزود: در چند سال اخیر بی اعتمادی در کشور زیاد شده است و برخی افراد نیز با ایراد اتهام های بی اساس علیه مسوولان و نشر آن در فضای مجازی، زمینه افزایش این بی اعتمادی را فراهم می کنند ولی باید با همکاری همه این فضا بهبود یابد.

  پربازدید ترین