• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دیدار و گفتگوی رئیس جمهور غنی با چهره های مهم سیاسی کشور

دیدار و گفتگوی رئیس جمهور غنی با چهره های مهم سیاسی کشور

ارگ ریاست جمهوری گفته است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در چند روز گذشته با چهره‌های مهم سیاسی افغانستان و نمایندگان احزاب دیدار و گفت‌وگو کرده است.

درخبرنامه‌ی که امروز سه‌شنبه ( 16 اسد) از سوی ارگ ریاست جمهوری به نشر رسیده، آمده است که رئیس جمهور غنی در جریان چند روز گذشته با چهره‌های مهم سیاسی، رهبران جهادی دیدار کرده و در مورد مسایل مهم از جمله آتش بس در عید قربان و انتخابات پیش‌رو با آنان گفت‌وگو کرده است.

بربنیاد خبرنامه ارگ ریاست جمهوری، آقای غنی در جریان دیدارش با جنرال دوستم معاول اول ریاست جمهوری، حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان، عبدالرب رسول سیاف، حضرت صبغت الله مجددی، محمد یونس قانونی، عطامحمد نور، محمد محقق، انجنیر محمد خان، گلبدین حکمتیار، محمد کریم خلیلی، الماس زاهد، امان الله گذر، اقبال صافی، استاد محمد اکبری، سیدحامد گیلانی، انورالحق احدی، عبدالهادی ارغندوال و عطاالله لودین گفت‌وگو کرده است.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که در جریان این دیدارها با چهره‌های سیاسی، احزاب و رهبران جهادی در مورد بیرون رفت از بحران موجود گفت‌وگو شده است.

روز گذشته نیز ارگ ریاست جمهوری از دیدار رئیس جمهور با شماری از احزاب سیاسی خبر داده بود. تحلیل گران باور دارند این دیدارها بیشتر به منظور یارگیری‌های سیاسی برای انتخابات پیش‌رو است.

بر بنیاد خبرنامه ارگ ریاست جمهوری، آقای غنی در جریان نشست دیروز تاکید کرده است که از هرگونه طرح احزاب که برای بیرون رفت از بحران کنونی و برگزاری انتخابات شفاف مفید باشد، استفاده خواهد کرد.

  پربازدید ترین