• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حمله طالبان بر غزنی توبیخ هزاره ها است

حمله شدید بالای شهر غزنی در نتیجه تفاهم بین طالبان و ستون پنجمی های درون دولتی به خاطر مجازات مردم غزنی به سبب نه گفتن به تغییر قانون انتخابات به نفع طالبان است!

شهر غزنی در آتش خشم طالبان و ستون پنجمی ها می سوزد ، اینکه غزنی سقوط می‌ کند و یا نمی کند بستگی دارد که تا چگونه نیروهای ضد طالبانی و ضد ستون پنجمی های درون دولت توان دفاع و خنثی کردن یک توطئه کثیف را در خود می بینند.

از آنجایی که مردم غزنی در برابر تغییر قانون انتخابات به نفع طالبان مقاومت نمودند پیش بینی می گردید که مورد خشم و غضب ایتلاف طالبان و ستون پنجمی ها قرار می گیرد تا اینکه مقاومت مردم غزنی را در راستای طالبانی سازی ولایت غزنی در هم بکوبند.

اکنون در حدود 24 ساعت از حمله شدید بالای شهر غزنی می گذرد نه از نیروهای کماندو که در فاریاب بالای قیصاری حمله کردند معلوم است و نه هم از هلیکوپتر های که در جوزجان در حدود دوصد نیروی داعش را از چنگ طالبان نجات دادند خبری شده است.

متاسفانه از دیر زمانی است که غزنی و اطراف آن به مسلخ نیروهای قوای مسلح افغانستان تبدیل شده است و ارگ نشینان هرگز صدای مردم غزنی را برای نجات غزنی نه شنیدند و برای اینکه هزاره ها را در محاصره داشته باشند چه بسا که با گروه های تروریستی هم دست گردیدند.

  پربازدید ترین