• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران انتخابات در اوج تنش های انتخاباتی

فکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران انتخابات در اوج تنش های انتخاباتی

رصد، به اسناد و مدارکی دست یافته که نشان می‌دهد، کمیشنران کمیسیون انتخابات در هنگام یک پروسه مهم کاری‌شان، مصروف پست کردن فکاهی‌های غیراخلاقی در چت گروپ‌شان هستند.

در این چت گروپ، شماری از روسای کمیسیون، اعضای دارلانشا و کمیشنران کمیسیون، عضو هستند و مسایل کار‌شان را با هم شریک می‌کنند.

عبدالقادر قریشی یکی از کمیشنران این کمیسیون، یک فکاهی غیر اخلاقی را در چت گروپ اعضای ارشد کمیسیون پست کرده که کاملا غیراخلاقی و سکسی است.
در واکنش به این فکاهی غیر اخلاقی، معاذالله دولتی، دیگر کمیشنر کمیسیون گفته است: «خیر است اشتباه می‌شود. ما نخوانده‌ایم».

ملیحه حسن دیگر کمیشنر این کمیسیون نیز در این چت گروپ، به پست غیراخلاقی آقای قریشی واکنش نشان داده و گفته است: «متاسفم توقع چنین شوخی‌های زننده‌ای از برادران ندارم».

در چت گروپ کمیسیون انتخابات، علاوه بر خانم‌هایی که کمیشنر هستند، شماری دیگر از دختران و زنان کارمند این کمیسیون عضویت دارند.
عبدالقادر قریشی بارها در این گروپ، گفته است که این فکاهی را اشتباهی پست کرده است.

مصروفیت‌های این‌چنینی در زمانی که یک پروسه مهم انتخاباتی درحال جریان است، می‌تواند جالب و قابل توجه باشد.

کمیسیون انتخابات امروز یکشنبه 21 اسد، درحضور رسانه‌ها، جامعه مدنی، ناظران انتخاباتی، نمایندگان احزاب سیاسی و شماری از نامزدان، پروسه چگونگی قرار گرفتن نام نامزدان در ورق رای‌دهی بر اساس قرعه را انجام می‌دهد.

پست های این‌چنینی در گروپ‌های کاری کارمندان دولتی، پیش از این نیز خبرساز شده و عمومی شدن محتویات چت گروپ کارمندان اداره امور، باعث جنجالی زیر نام «مخکشیزم» شد که دوسیه آن به نهادهای عدلی و قضایی محول گردید.

  پربازدید ترین