• سه شنبه, 04 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ایران: عربستان و امارات دست از شرارت برندارند از خطوط قرمز آن ها عبور می کنیم

ایران: عربستان و امارات دست از شرارت برندارند از خطوط قرمز آن ها عبور می کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ایران خطاب به سران عربستان و امارات گفت: اگر از خطوط قرمان عبور کنید، قطعاً از خطوط قرمز شما عبور خواهیم کرد و می‌دانید قدرت ملّت ایران، وقتی به صحنه عمل می‌آید چه طوفانی به‌پا می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه ایران پیش از خطبه‌های نمازجمعه افزود: شما کوچک تر از آن‌هستید که یک رقیب یا حریف برای کشور بزرگی باشید که چهل سال است در برابر بی‌بدلیل‌ترین امپراتوری‌های دنیا ایستاده است و در مقاطعی مهم، شکست‌های بزرگی را به آنان تحمیل کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ایران با بیان اینکه شما در مجموعه ارکان قدرت، دارای ارزش مکانی نیستید، تصریح کرد: شما وقتی در کنار آمریکا قرار می‌گیرید، احساس قدرت می‌کنید.

سلامی خطاب به عربستان سعودی و امارات گفت: دست از شرارت و توطئه بردارید. شما شکست پذیر هستید. درون کاخ‌های شیسشه‌ای نشسته‌اید و نمی‌توانید تیغ انتقام ملّت ایران را تحمل کنید. ما خویشتنداری کرده‌ایم و نجابت انقلابی به خرج داده‌ایم، امّا اگر از خطوط قرمان عبور کنید، قطعاً از خطوط قرمز شما عبور خواهیم کرد و می‌دانید قدرت ملّت ایران، وقتی به صحنه عمل می‌آید چه طوفانی به‌پا می‌کند. پس آرام باشید و مداخله نکنید؛ بلندپروازی‌های منطقه‌ای شما همه جا شما را با شکست مواجهه کرده است.

وی افزود: به آمریکا هم هشدار می‌دهیم که دست از حمایت از تروریست‌ها بردارند؛ این برای آنان هم زیان‌بار خواهد بود.

«این لحظه‌ها، لحظه‌های پایان شکست دشمنان است. چهل سال از فراز و نشیب صحنه‌های سخت عبور کرده‌ایم تا استقلال و امنیت ملّی‌مان را تأمین کنیم و انقلاب‌مان را در مقابل هجوم قدرت‌های بزرگ محافظت کنیم. دنیای استکبار پیوسته در پی توطئه علیه ایران بوده و از همه ابزار قدرت در مقیاس جهانی برای اعمال تهدید و فشار استفاده کرده است، امّا به فضل الهی، موازنه قدرت در طول زمان به نفع نظام مقدس ما تغییر یافته است.

وی همچنان علاوه نمود:‌ به آمریکا هم هشدار می‌دهیم که دست از حمایت از تروریست‌ها بردارند؛ این برای آنان هم زیان‌بار خواهد بود.

  پربازدید ترین