• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حمایت گسترده هزاران نفر از مردم بهسود از جبهه مقاومت و قوماندان علی پور

حمایت گسترده هزاران نفر از مردم بهسود از جبهه مقاومت و قوماندان علی پور

قوماندان علی پور و برخی از افراد وابسته اش دیروز (سه شنبه 17 میزان) در میان هزاران نفر از مردم بهسود ولایت میدان وردک یک بار دیگر حضورش را در جبهه مقاومت اعلام کرد.

در این گردهمایی گسترده که با حضور اقشار مختلف مردم بهسود در حصه اول بهسود صورت گرفت، مردم با شعار «به حمایت از علی‌پور و جبهه مقاومت چون کوه بابا ایستاده‌ایم» از قوماندان علی پور استقبال کردند.

این گردهمایی در ادامه حمایت گسترده‌ی مردمی ولایات بامیان، غور و دایکندی امروز هزاران نفر از مردم با عزت بهسود با برگزاری همایش مردمی حمایت شان را از جبهه مقاومت و فرمانده علی‌پور اعلان کرده اند.

قوماندان علی پور دیگر تنها نیست!
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که اگر علی پور جنایت کار بود امروز هزاران نفر در بهسود از او استقبال نمی کرد.

علی مظفری: نظر بعضی نفرات وزارت داخله که انعکاس دهنده تصمیم سران حکومت می باشد و در روزنامه 8 صبح نشر شده است نشان دهنده اینست که حکومت از قتل و عام زن و کودک بیگناه لعل نه تنها پشیمان نیست بلکه تصمیم به خلق فاجعه دیگر دارد.

عکس هایی از استقبال مردم از قوماندان شمشیر نشان دهنده اینست که نه تنها او دزد و مردم آزار نیست بلکه او مدافع مردم است و در قلب مردم جای دارد. حضور پرشور مردم در استقبال علیپور پیام روشنی به حکومت است. لذا حکومت نباید یکبار دیگر اشتباه خود را تکرار نماید و بخواهد به قوماندان صدمه برساند.
















  پربازدید ترین