• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

کابوس خلیلزاد این روزها خواب رهبران مضمحل سیاسی کشور را آشفته کرده است!

کابوس خلیلزاد این روزها خواب رهبران مضمحل سیاسی کشور را آشفته کرده است!

زلمی خلیلزاد پس از آنکه بار دیگر در امور افغانستان از جانب آمریکا ماموریت گرفت، لرزه بر اندام رهبران سیاسی و متنفذین و تحلیلگران "افغانی" افتاد.
آنهایی که بارها از جانب خلیلزاد ضربه خوردند و بازهم برایش لبخند زدند و جرات حتی یکبار ایستادن در مقابلش را نیز بخود ندادند.

کابوس خلیلزاد در آخرین روزهای عمر این رهبران مضمحل سیاسی، خواب های آرام را شان آشفته کرد و برای شان خاطرات چگونگی فریب خوردن از دست خلیلزاد را یاد آوری نمود.

اما این (به اصطلاح رهبران) بجای اینکه خود را در مقابل دسیسه های شیطانی خلیلزاد آماده کرده و دور یکدیگر جمع شوند و راه چاره ای برای نجات آینده این مردم بیابند، برای دستبوسی خلیلزاد از یکدیگر پیشی می گیرند و برای دیدار وی سر ودست می شکنند که مبادا اینبار خلیلزاد نقشه بیرون کشیدن اموال حرام و غصبی که بنام جهاد جمع آوری کرده و به خوشگذرانی مشغول هستند را از آنان بگیرد و مانند گذشته اتهام هایی مبنی بر جاسوسی و غصب اموال عمومی و هزاران جنایت دیگر را بر آنان وارد کرده و آنان را با گردن های کج به پای میز محاکمه بکشاند.

بیاید برای یکبار هم که شده بدور از منافع شخصی، منافع جمعی را ببینید و اینبار بجای توجه به سود آوری های شخصی، به سود ملت خود فکر کنید و در مقابل نقشه های شوم و شیطانی خلیلزاد بایستید.

شما با کوتاه آمدن در مقابل خارجی ها از جمله نوکران قسم خورده شان مانند خلیلزاد، بیشتر تحقیر می شوید و ملت خود را نیز سال ها به عقب برمی گردانید.
بیایید بجای کرنش در مقابل عمال یهود و نصاری، به واقعیت های حضور آنان در کشور توجه کنید و به خلیلزاد بفهمانید که دیگر حاضر به فریب خوردن نیستید و می خواهید از مدافعان واقعی مردم خود باشید.
شما با ایستادگی در مقابل متجاوزان، عزیز می شوید، نه با درماندگی و تسلیم!

زمانیکه عطامحمد نور می گوید "اگر خارجی ها اجازه بدهند من در مدت سه روز ارگ را می گیرم" دروغ می گوید و خود و مردم خود را با این حرف ها بیشتر تحقیر می کند.
چرا باید از خارجی ها اجاز بگیرد؟
تو اگر جرات داری ارگ را بگیر! بعد همین خارجی ها با تو وارد معامله شده و کنار می آیند و حضورت پرقدرتت را می پذیرند. اما اینکه بیایی و فقط لاف بزنی، بیشتر مردم ما تحقیر می کنی.

زمانیکه یونس قانونی و بسم الله محمدی به خلیلزاد اجازه می دهند که هرآنچه میخواهد به آنان بگوید و حتی از آنان به عنوان تریبون خودش استفاده کند، دیگر چه عزتی برای مردم ما میماند؟

شما را بخدا بس کنید!
اگر عرضه ایستادگی در مقابل نقشه های شیطانی آمریکا و خلیلزاد را ندارید، در خانه های تان بنشینید و با خانواده های تان در خارج چت کنید و ببینید چقدر از پول های مردم را که امانت بوده حیف و میل کرده اید!
لطفا دست از سر این مردم بردارید تا این مردم راه خودشان خود بیابند و منتظر معاملات پنهانی شما با شیطان های غارتگری چون آمریکایی ها نباشند.

  پربازدید ترین