• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

میوه ای قوی تر از شیمی درمانی

 میوه ای قوی تر از شیمی درمانی

محققان بر این باورند که لیموترش قادر است از تومورهای بدخیم و خطرناک جلوگیری کرده و از بدن محافظت کند،لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است.

مرتبا اخبار متعددی از خواص آب لیمو به گوش می رسد که این میوه دارای قدرت عجیبی در ایجاد تعادل در بدن و پاکسازی آن دارد. محققان بر این باورند که لیموترش قادر است از تومورهای بدخیم و خطرناک جلوگیری کرده و از بدن محافظت کند لیمو حاوی لیمو نوئید می باشد که یک ماده شبه شیمیایی بوده که به حفاظت بدن کمک می کند.
 
همچنین این ماده در درمان بیماری های عروق کرونر و کاهش سطح کلسترول بسیار موثر است. به طور شگفت انگیزی 11 لیمونوئید موجود در لیمو قادر است از گسترش و پیشرفت بیماری ها پیشگیری کرده که 10000 برابر بیشتر از شیمی درمانی اثر گذار تر است همچنین باید گفت که لیمونوئید موجود در پوست لیمو به میزان 10 برابر بیشتر از خود آب لیمو حاوی ویتامین می باشد. با افزودن آب لیمو به آب آشامیدنی خود به بدن خود کمک می کنید تا لیمونوئید بیشتری را جذب کرده و عملکرد خوبی داشته باشد.

نحوه ی استفاده از لیمو
لازم است برای بهره گیری بیشتر ابتدا لیموها را به خوبی شسته و از وسط دو نیم کنید. توجه داشته باشید که پوست آنها را جدا نکنید این لیموها را داخل نایلون در بسته قرار داده و فریز کنید اینگونه می توانید لیمو را برای طولانی مدت نگه داشته و هر زمن که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

گفتنی است، که لیمو عطر و طعم فوق العاده ای را به غذا، نوشیدنی ها، دسرها، سوپ و سالاد می دهد. به این طریق می توانید از مواد معدنی موجود در لیمو نیز بهره مند گردید از فواید لیمونوئید موجود در لیمو می توان گفت که این ماده شیمیایی قادر است سلولهایی که باعث گسترش میکروب و سرطان گردند را تخریب کند. همچنین با حمله به انگل، کرم ها و باکتری (که سیستم گردش خون را مختل می کنند) از بدن محافظت کند.

شایان ذکر است داروهای شیمی درمانی تمامی سلولها را اعم از سلولهای سالم و سرطانی تحت تخریب قرار می دهد این درحالی است که لیمونوئید بدون داشتن اثرات منفی تنها سلولهای مخرب و خطرناک را از بین می برد.

حال با همه اینها هیچ دلیلی برای محافظت نکردن از لیمو وجود ندارد. این میوه خواص معجزه آسایی دارد که توانسته جان بسیاری از افرادی که درگیر سرطان سینه، فشار خون بالا، ملانوم و دیگر بیماری های خطرناک بودند را نجات دهد.

  پربازدید ترین