• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

هشدار طالبان به معلمان و متعلمان: در انتخابات شرکت نکنید

هشدار طالبان به معلمان و متعلمان: در انتخابات شرکت نکنید

طالبان به معلمان و متعلمان هشدار داده تا در انتخابات مجلس اشتراک نکنند و اجازه ندهند که از مکاتب من‌حیث حوزه‌های رای‌گیری استفاده شود.

به گزارش آسوشیتدپرس، طالبان در اعلامیه ای اعلام کردند که انتخابات مجلس 20 آکتبر را هدف قرار می‌دهند چون آن را غیرمشروع می‌دانند اما آسیبی به افراد ملکی نمی‌زنند.

قرار است که انتخابات مجلس به تاریخ 28 میزان در 33 ولایت کشور برگزار شود، نهادهای امنیتی و دفاعی اعلام کرده اند که 50 هزار نیروی امنیتی برای تامین انتخابات گماشته شده اند.

پیام ویژه برای علما و خطبای کرام، امامان مساجد و بزرگان قومی در مورد انتخابات!
علمای کرام، امامان و خطیبان مساجد، شخصیت های جهادی و بزرگان و متنفذین قومی در مناطق شهری و روستای کشور!
السلام علیکم و رحمت الله وبرکاته!
خداوند متعال کامیابی دنیا و آخرت را نصیب تان بگرداند.
برادران گرامی!
شما بهتر میدانید که اشغالگران و همکاران شان در پهلوی فعالیت های نظامی، تبلیغاتی و دیگر تلاشهای مختلف النوع، یکبار دیگر توطئهء فریبنده ای را به نام انتخابات پارلمانی انجام می دهند، تا اجیران خود را به حیث وکلای پارلمان تعیین کنند و باز هم ازآن ها همچون سالهای گذشته برای مقاصد ناروای شان استفاده بکنند.
چنانکه مقابله و مقاومت در برابر تهاجم نظامی دشمن یک فریضهء شرعی است، همچنان مبارزه در برابر هرگونه دسیسه های سیاسی و استخباراتی دشمنِ محارب و متجاوز، خنثی کردن آن و آگاه ساختن مسلمان ها وظیفه ایمانی هر مسلمان و عمل بزرگ جهادی است.
چونکه زمان انتخابات نام نهاد پارلمانی که زیر چتر اشغال به راه انداخته می شود نزدیک شده است، کمیسیون دعوت، ارشاد، جلب و جذب امارت اسلامی افغانستان در سراسر افغانستان بر علمای کرام، امامان و خطیبان مساجد، بزرگان قومی، فرماندهان جهادی و صاحبان نفوذ صدا می کند که در برابر این دسیسهء اشغالگران به جدیت ایستادگی نمایند، برای آن ها در مناطق خود اجازۀ هیچ گونه فعالیت – مثلا : کمپاین تبلیغاتی و یا ایجاد مراکز رای دهی – ندهند، همچنان باید مردم آگاه ساخته شوند که شرکت درین انتخابات گناه و جرم است، زیرا سبب کامیابی دسیسه خطرناک اشغالگران می گردد و آن ها به تداوم اشغال تشویق می شوند.
بناءً ائمه و خطبا باید مقتدیان خود را از واقعیت آگاه سازند و بزرگان و متنفذین قومی باید مردم را از اشتراک در پروسه تقلبی انتخابات منع بکنند.
در پایان، یکبار دیگر می گوییم که پروسه ای به نام انتخابات هیچ ماهیت اسلامی و افغانی ندارد، بلکه دسیسه بیگانگان برای تداوم اشغال، پنهان کردن تهاجم نظامی و فریب دادن اذهان عامه است که از سوی کافران اشغالگر تمویل می گردد و نتیجه نهایی اش نیز در اختیار آن ها است. به این اساس این مسوولیت هر مسلمان واقعی است که با همه توانایی خود برای خنثی کردن این دسیسه تلاش نمایند، تا اشغالگران از پلان های خود ناامید و برای خروج از کشور ما مجبور گردند.

کمیسیون دعوت، ارشاد، جلب و جذب امارت اسلامی افغانستان

  پربازدید ترین