• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیام محقق معاون دوم ریاست اجراییه به ترور جنرال رازق؛ ترور جنرال رازق یک دسیسه بود

پیام محقق معاون دوم ریاست اجراییه به ترور جنرال رازق؛  ترور جنرال رازق یک دسیسه بود

محمد محقق، معاون دوم ریاست اجراییه در پیامی به شهادت جنرال رازق، فرمانده پولیس ولایت قندهار واکنش نشان داد و آن را دسیسه سازمان‌یافته خواند.

آقای محقق در صفحۀ رسمی فیسبوک‌اش نوشت، این حادثه تروریستی که در نتیجه آن جنرال رازق، عامل اصلى ثبات در جنوب کشور به شهادت رسید، یک دسیسه سازمان یافته از قبل بوده و سد آهنینی که رازق با درایت و تدبیر، با شجاعت واخلاق خود در برابر تروریزم ایجاد کرده بود شکسته شد.

عضو رهبری ائتلاف بزرگ ملی در ادامه این پیام اینگونه نوشته است:”اینجانب بانام بلند آن قهرمان بزرگ از دیر زمان آشنا بودم ولى از نزدیک او را در سال 2014 درجریان پیکارهاى انتخابات ریاست جمهورى دیدم که اورا مردى شجاع با اخلاق ودر عین حال فروتن یافتم که خاطرات همراهى با ایشان در طى اقامت در آن ولایت همیشه ماندگار است. آشنایى بیشترم با این مدافع نستوه وطن در کابل ودر جریان شکل گیرى ایتلاف بزرگ ملى بدست آمد که به ویژه گى هاى روحى وروانى و ابعاد شخصیتى آن برادر گرامى از نزدیک پى بردم که با شهادت ایشان ضایعه بزرگ وجبران نا پذیر به کشىور عزیزما وارکان نظام دفاعى آن پدید آمد روحشان شاد ویاد گرامى باد.”

محمد محقق در انتهای پیام خود شهادت جنرال رازق را به ملت بزرگ افغانستان، مردم لوى قندهار، فامیل جنرال رازق وفامیل‌هاى سایر شهداى حادثه امروز تسلیت گفت.

  پربازدید ترین