• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با شهادت جنرال عبدالرازق

بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با شهادت جنرال عبدالرازق

حزب رفاه ملی افغانستان، در پیامی شهادت جنرال رازق، فرمانده پولیس ولایت قندهار واکنش نشان داد و گفت: هرگز جنایات طالبان این گروه تروریستی و حامیان مرتجع مانند پاکستان و عربستان را فراموش نمیکند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا    
بار دیگر ایادی کفرجهانی فرزند رشید وسردار نام آور افغانستان جنرال عبدالرازق را از مردم ما گرفت، حزب رفاه ملی افغانستان ضمن محکوم نمودن جنایت تروریستی، فاجعه قندهار که درآن جنرال عبدالرازق قوماندان امنیه و چند تن دیگر به  شهادت رسید ، مردم افغانستان را درغم، ماتم و اندوه فرو برد به  خون مطهر شهداء قسم یاد میکند که تا پایان جان از آرمان های شهید والا مقام جنرال عبدالرازق این قهرمان ملی دفاع خواهد نمود و در راستای تحقق اهداف شهداء راه حق و آزادی گام خواهند برداشت  و انتقام خون این شهید و سایر شهداء  راه حق و آزادی را از مزدوران  استکبار جهانی خواهند گرفت.

حزب رفاه ملی افغانستان هرگز جنایات طالبان این گروه تروریستی و حامیان مرتجع مانند پاکستان و عربستان را فراموش نمیکند. که بهترین فرزندان ما را  از ما گرفته و هزاران جنایت در کارنامه شان به ثبت رسانیده اند که تاریخ عاجز از درج آن جنایت هاست. حزب رفاه ملی افغانستان شهادت جنرال عبدالرازق و جبار قهرمان را به مردم افغانستان و خانواده های معظم شان تسلیت عرض می نماید وخود را در غم و اندوه این عزیزان شریک دانسته از خداوند بزرگ برای بازماندگان شهداء صبرجمیل و اجرجزیل مسئلت می نماید.

والسلام
حزب رفاه ملی افغانستان
جمعه 27 میزان 1397

  پربازدید ترین