• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

عجمی از اداره کل اتباع خراسان رضوی رفت/احمدی به عنوان سرپرست معرفی شد

عجمی از اداره کل اتباع خراسان رضوی رفت/احمدی به عنوان سرپرست معرفی شد

احمدی معاون سیاسی اداره کل امور اتباع بعنوان سرپرست اداره کل اتباع خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی معرفی شد.

عجمی به کار خود در اداره کل امور اتباع خراسان رضوی پایان داد.

احمدی معاون سیاسی اداره کل امور اتباع بعنوان سرپرست اداره کل اتباع خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی معرفی شد.

حسین احمدی معاون اداره کل امور اتباع خراسان رضوی؛ بعنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

حسین احمدی معاون اداره کل امور اتباع خراسان رضوی صبح امروز یکشنبه 20 عقرب با حضور استاندار خراسان رضوی و معاونان استاندار بعنوان سرپرست اداره کل امور اتباع خراسان رضوی معرفی شد.

حسین احمدی که سابقه سالها فعالیت در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی را دارد بعد از محمد عجمی، سرپرست اداره اتباع خراسان رضوی معرفی شده است.

حسین احمدی در گفتگویی اظهار داشت : امیدواریم زمینه خدمت رسانی به مهاجرین و اتباع را بیشتر کنیم. از زحمات بی شائبه آقای عجمی در راستای خدمت رسانی نهایت تشکر را داریم.

وی گفت : در جلسه ای که امروز بهمراه استاندار محترم خراسان رضوی داشتیم، بنده بعنوان سرپرست اداره معرفی شدم، سالیان زیادی است که در این عرصه فعالیت کرده ایم و امیدواریم بتوانیم زمینه هایی را برای خدمت بهتر انجام دهیم.

سرپرست اداره کل امور اتباع خراسان رضوی بیان داشت : آقای عجمی سالهای متمادی بعنوان مدیرکل فعالیت کردند، خدماتی که ایشان برای جامعه مهاجر داشته قابل تقدیر است و ما هم امیدواریم ادامه این مسیر را با همکاری و همفکری نخبگان انجام دهیم.

وی با بیان این نکته که با هر انتسابی، تغییراتی بوجود می آید تصریح کرد : سیاستهای کلی اداره کل امور اتباع خدمت رسانی بهتر و بیشتر برای مهاجرین است، ما هم تمام تلاشمان این است که روز به روز تعاملات میان مسئولان و جامعه مهاجر بیشتر شود تا زمینه برای خدمت رسانی هموار شود.

محمد عجمی، نامی آشنا در سطح مدیران ارشد وزارت کشور ایران است که سالهای متمادی بعنوان مدیرکل اداره امور اتباع خراسان رضوی فعالیت کرده است، وی در سالهای اخیر خدمات زیادی برای فرهنگیان و نخبگان مهاجر انجام داده است که ثبت و معرفی رسمی چند مجموعه فرهنگی از جمله فعالیت های اوست.

شایان ذکر است که عجمی در واپسین روزهای خدمتش اولین مرکز فرهنگی اختصاصی مهاجرین را در منطقه مهاجرنشین گلشهر افتتاح کرد.

  پربازدید ترین