• سه شنبه, 04 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هزاره ها امروز بیشتر از همه ای زمان هوشیارتر باشند که توطئه کلان درپیش هست!

هزاره ها امروز بیشتر از همه ای زمان هوشیارتر باشند که توطئه کلان درپیش هست!

علیپور را نه دانش ونه محقق ونه کسی دیگر درکابل آورده است نشر دروغ بصورت وسیع از سوی دشمنان مردم هزاره در طی چند روز بیشتر از هر زمان شروع شده است و می خواهند هزاره ها را درد رونش مشغول نمایند.

علاوه بر آن جنگ قومی و مذهبی را نیز به شدت دامن می زنند امروز تمام رهبران مثل هم می اندیشند وهیچ گاه دوست ندارند که علیپور بدون کوچکترین جرم گرفتار دولت شود.

بنابراین جلو نفاق افگنی دشمن را گرفته و همه با هم یخن امنیت ملی را بگیریم که چرا علیپور را دستگیر نموده است؟

اگر آدرس غیر از این منبع به مردم داده شود بدانیم که قوت های مردم و مسئولین که مثل ما درد دارند و تلاش می نمایند را شکسته و دردسر درونی ایجاد نموده و به میل دشمنان خود کار کرده ایم اگر دقت کنیم موج از نفاق افگنی از رادیو آزادی و رسانه های دیگر و فیسبوک با عناوین و کاربران جعلی به راه افتاده است تا جنگ قومی شعله ورد شود و چنین تلاش نفاق افکنانه تا کنون سابقه ندارد باید هوشیار باشیم و فقط یخن دولت و امنیت ملی را گرفته و آزادی علیپور را بخواهیم.

به چند دروغ نفاق افکنان توجه نمایید:
1 رادیود تروریست (آزادی) مردم اختشاشگر 20 نفر پولیس را با فیر زخمی کرده اند.
2 - ترور رئیس علمای اهل سنت کابل را به هزاره ها آدرس داده است.
3 - خبر عاجل onlain : محقق علیپور را شب درخانه اش مهمان نموده و فردا آنرا به امنیت ملی تسلیم نموده است در حالیکه محقق اصلا در کابل نیست.
4 - دانش علیپور را به کابل آورده است در حالیکه دفترش آنرا رد نموده است.
5 - افغان کلتور: علیپور کابل آمده تا لشکر فطمیون را رهبری کند و دستگیر شده است درحالیکه از ریشه دروغ است.
6 - رساخیز وخبر عاجل onlain:سید مرتضوی دستگیری یک شرور را حق دولت دانسته که چنین دروغ را مرتضوی تکذیب کرده است.
و خیلی دیگر از چنین کاربران منافق که خیلی آزادانه دست به نفاق واتش افروزی زده وکسی نیست که جلو انهارا بگیرند خوب است که خود مردم این گروه خبیث را شناسایی کرده وبه همه معرفی نمایند وراه چاره ونجات وحدت همه ای مردم ما است وفقط ازدولت وامنیت ملی بخواهیم که قضیه علیپوررا ابرومندانه ختم کرده درغیر این صورت مسئولیت فاجعه ای کلان بدوش دولت ومشخصا امنیت ملی می باشد.

  پربازدید ترین