• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

چرا علیپور را دستگیر کردند؟!

چرا علیپور را دستگیر کردند؟!

گرفتاری علی پور و حمله بالای قوماندان صاحب اکرم خان تخار گرفتاری چهره های ضد طالب و داعش نشان میدهد که حلقات به خصوص در حکومت وحدت ملی در صدد اند تا نیرو های مقاومت را به نفع گروه های تروریستی از سر راه دور سازند.

چهره های جهادی و مقاومت گرا آنعده کسانیکه تطمیع نشدند و همیش منافع مردم افغانستان را نسبت به منافع خود ترجیح داده اند حیثیت خار چشم را هم برای سرکرده های حکومت وحدت ملی و هم طالبان دارند ، در طول هفده سال گذشته سران مجاهدین توسط طالبان در تبانی با حلقات پشتیبان طالب در ارگ ریاست جمهوری ترور شده اند ، اما حالا خود حکومت میخواهد این کار را انجام دهد تا دیگر شخصیت های جهادی در سطح کشور نتوانند در موضوعات مربوط به سیاست و حکومتداری برای این حلقات پشتیبان تروریست ها که در ارگ ریاست جمهوری فعالیت دارند مشکلی خلق نمایند.

سرکوب نیرو های ملی که در برابر دو تجاوز خارجی قربانی دادند از طرف گروه دست نشانده ارگ شروع شده است. حالا این ارتباط به مردم افغانستان، رهبران سیاسی و سطوح پایین جامعه که در صف اول جنگ های آزادی بخش و جهاد مقدس مردم افغانستان قربانی داده اند میگیرد که آیا میتوانند از خود دفاع کنند یا سر تسلیم به نیرو های فاشیستی و ضد ملی خم میکنند.

در این جای شک نیست که رهبران جهادی دیگر قدرت دفاع از مردم را و مجاهدین را ندارند ، زنده گی مادی ، تجمل پرستی ، ثروت و دور شدن از اهداف بزرگ سیاسی و ملی، این رهبران را در قبال مسایل بزرگ ملی کاملا بی تفاوت ساخته است، فعالیت های سیاسی رهبران جهادی فقط و فقط در راستای تامین منافع خود شان متمرکز شده است نه آرزو های که مردم و طبقات پایین جامعه در سر دارند.

رهبران مجاهدین دیگر، ان چهره های انقلابی نیستند که از منافع مردم و مجاهدین دفاع کنند و یا قدرت اعمال فشار را بالای حکومت داشته باشند ، اکثر شان به مامورین خدمات ملکی تبدیل شده اند و خصوصیات و کرکتر های یک رهبر را از دست داده اند به آسانی و با گرفتن امتیازات ناچیز با حکومت فاشیستی کنار میایند.

بنا این مسؤولیت نسل دوم جهاد و مقاومت است که اجازه ندهند تا گروه های فاشیستی و مزدور همسو با تروریست ها تاریخ مبارزات آزادی بخش نسل قبلی را مخدوش سازند و فرزندان اصیل و واقعی این سرزمین را به بهانه های مختلف دستگیر و شکنجه نمایند.

دستگیری علیپور را شدیدا محکوم مینمایم و خواهان آزادی هرچه زودتر این شخصیت ضد طالب و داعش هستم.

  پربازدید ترین