• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اشرف غنى و دوستم روى اوضاع امنیتى و مذاکره با طالبان گفتگو کردند!!

اشرف غنى و دوستم روى اوضاع امنیتى و مذاکره با طالبان گفتگو کردند!!

دومین دیدار متوالی جنرال دوستم با اشرف غنی یکبار دیگر حکایت از فریب دوستم در بازی غنی دارد.

گفته می شود رئیس جمهور غنى و عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهورى روى اوضاع جارى امنیتى و مذاکره با طالبان بحث و گفتگو کرده اند.

این مطلب در صفحه فیسبوک معاونیت اول ریاست جمهورى نشر شده است.

منبع افزوده است که عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهورى، شام امروز با محمد اشرف غنى رئیس جمهور در ارگ ریاست جمهورى دیدار کرد.

منبع علاوه کرده است که محور اصلى این دیدار بحث روى اوضاع جارى امنیتى و به ویژه جلوگیرى از ناامنى هاى بیشتر درولایت فاریاب تشکیل مى داد.

منبع مى نویسد، در این نشست که حمدالله محب مشاور شوراى امنیت و محمد معصوم ستانکزى رئیس عمومى امنیت ملى در آن حضور داشتند، نقاط آسیب پذیر مناطق مختلف کشور به ویژه ولایت فاریاب بر روى نقشه نظامى مشخص و مورد بررسى قرار گرفت.

بر بنیاد معلومات خبرنامه، در این دیدار همچنان موضوع مذاکره با طالبان به خاطر به وجود آوردن صلح و ثبات در کشور از جمله موارد دیگرى بود که پیرامون آن گفتگوهاى سازنده اى صورت گرفت.

منبع افزوده است که در جریان این گفتگوها رئیس جمهور و معاون اول ریاست جمهورى روى تسریع روند گفتگوهاى صلح در کشور تاکید کردند.

 جنرال دوستم با وجود همه تحقیر ها و توهین هایی که از جانب اشرف غنی شده است بازهم در مقابل وی سر تعظیم فرود آورده احتمالا یکبار دیگر در تیم انتخاباتی اشرف غنی شامل خواهد شد.

  پربازدید ترین