• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جنگ افغانستان در دستان شرکت های سلاح سازی امریکایی است

جنگ افغانستان در دستان شرکت های سلاح سازی امریکایی است

جنگ افغانستان در دستان شرکت‌های سلاح سازی امریکایی است و دولت امریکا در پیوند به صلح افغانستان و چگونگی روابط با پاکستان به مردم افغانستان و مردم خود دروغ می‌گوید.

رمضان بشردوست یک عضو مجلس نمایندگان در پیوند به روند صلح افغانستان می‌گوید که آقای خلیلزاد، خلیلزاد دیروز نیست و از موقف خود در روند صلح افغانستان 180 درجه عقب نشینی کرده است.

رمضان بشردوست عضو مجلس در رابطه به سفر اخیر زلمی خلیلزاد به پاکستان و دیدار با مقام‌های پاکستانی در مورد صلح افغانستان گفت: "وقتی خلیلزاد به حیث نماینده امریکا در امور صلح افغانستان تعیین شد، با توجه به اینکه یک چهره ضد پاکستانی و ضد طالبان تلقی می‌شد، امیدواری‌های را برای صلح ایجاد کرده بود؛ اما فعلا خلیلزاد، خلیلزاد دیروز نیست."

آقای بشردوست افزود که زلمی‌خلیلزاد 180 درجه از موقف اولی خود عقب نشینی کرده است.

به گفته او، جنگ افغانستان در دستان شرکت‌های سلاح سازی امریکایی است و دولت امریکا در پیوند به صلح افغانستان و چگونگی روابط با پاکستان به مردم افغانستان و مردم خود دروغ می‌گوید.

آقای بشردوست یاد آور شد که اگر امریکا واقعاً بخواهد پاکستان ملا هیبت الله را ظرف یک ساعت تسلیم دهد، اسلام آباد بدون تردید و درنگ این کار را انجام خواهد داد.

به گفته او، امریکا، پاکستان، چین، روسیه و رییس جمهور غنی و داکتر عبدالله همه و همه در پیوند به صلح افغانستان، منافقت سیاسی می‌کنند و در واقع هیچ کدام طرفدار صلح در کشور نیستند؛ زیرا صلح در افغانستان به نفع هیچ کدام شان نیست.

  پربازدید ترین