• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

منورشاه بهادری والی هرات می شود

منورشاه بهادری والی هرات می شود

محمد آصف رحیمی، والی هرات، که حدود چهار سال قبل به این سمت منصوب شده بود، چندین ماه است که مدت زمان ماموریت اش در هرات به پایان رسیده اما به دلیل عدم جایگزینی وی تا کنون بر این مسند تکیه زده بود.

در همین حال محمد آصف رحیمی با حضورداشت جمعی از مردم ولایت هرات اعلام کرد که بخاطر دوری از خانواده اش از این سمت اسعفا داده است.

محمد آصف رحیمی به دلیل تعلل در امور و کم کاری، از تنش های ولایتی برحذر بود و با وجود تمامی کنش های این ولایت پر دردسر، هیچ واکنش خاصی نشان نداد و به همین سبب مدت زمان زیادی توانست که در هرات تاب بیاورد.

هنوز جایگزین محمد آصف رحیمی برای ولایت هرات مشخص نشده اما شنیده می شود که منورشاه بهادری نماینده مردم هرات در مجلس به عنوان والی هرات معرفی خواهد شد.

منورشاه بهادرى فرزند حاجى محمد کبیر درسال 1346 هجرى شمسى در ولسوالى شیندند هرات متولد گردیده است. موصوف لیسانس پوهنتون هوایى کابل و سند ماسترى خود را در سال 1389 هـ.ش در بخش حقوق و علوم سیاسى از پوهنتون آزاد هرات را بدست آورده است. موصوف منحیث انجنیر هوایى در ولایات قندهار، هرات، فراه و نیمروز ایفاى وظیفه کرده و در تجارت نیز تجربه 15 ساله دارد.

  پربازدید ترین