• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیشگویی های جنجالی زن نابینای بلغاری برای سال 2019

پیشگویی های جنجالی زن نابینای بلغاری برای سال 2019

پیرزن نابینای بلغاری که «بابا وانگا» نام داشت و در سال 1996 در 85 سالگی درگذشت، توانایی های فوق طبیعی شگفت انگیزی داشت که به او اجازه می داده بلایای طبیعی و سایر رویدادهای جهانی بزرگ را پیش بینی کند.

به نقل از روزنامه انگلیسی The Sun یک زن نابینای بلغاری که حملات 11 سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و مرگ زیر دریایی کورسک روسیه در سال 2000 را پیشگویی کرده بود، پیش از مرگش برای سال 2019 نیز پیشگویی های جالب و مهمی انجام داده است.

برخی مدعی اند که بابا وانگا پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن 51 میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین خواهد بود، پیش بینی کرده است.

این نابینای بلغاری درباره دونالد ترامپ نیز نظرات بسیار نگران کننده ای داشت و امریکا را با خطر نابودی پیش بینی کرده بود.

بابا وانگا همچنین، پیش بینی کرده که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در سال 2019 به یک بیماری مرموز مبتلا میشود. وانگا گفته این سیاستمدار در گوش های خود صداهای عجیبی را خواهد شنید. وی همچنین حالت تهوع خواهد داشت، او برای ابد از حس شنوایی محروم خواهد شد.

باید گفت، دیپلمات های امریکایی در کوبا و چین علائم مشابهی داشتند. با توجه به پیشگویی های وانگا، این بیماری ممکن است به دلیل استفاده یک سلاح مخفی یا عوارض جانبی باشد که از اثر قرار گرفتن زیاد در معرض شنود به وجود می آید.

براساس پیشگویی بابا وانگا، یکی از بستگان رئیس جمهور امریکا دچار یک حادثه جدی ترافیکی خواهد شد.

وانگا پیشگویی نموده که در سال جاری بخشی از آسیا از اثر تخریب بلایای طبیعی نابود خواهد شد. قدرت این بلایای طبیعی برابر با زلزله سال 2004 دراقیانوس هند خواهد بود. او همچنین پیشگویی نموده که روسیه با خطر سقوط شهاب سنگ ها مواجه است.

بابا وانگا حتی ظهور یک «ارتش افراط گرا» و حمله آن به اروپا را پیشگویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می توان مصداق این پیش بینی او در نظر گرفت.از همه جالب تر اینکه برخی مدعی اند این پیرزن نابینای بلغاری در زمان حیات خود پیش بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس جمهور امریکا خواهد شد. این پیشگویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز ریاست جمهوری خود را به پایان نبرد.

بابا وانگا علاوه بر این پیش گویی ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال 2028 خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال 2341 غیرقابل سکونت خواهد شد.

  پربازدید ترین