• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیشگویی نوستراداموس برای سال 2019: زمین لرزه عظیم در امریکا و جنگ سوم جهانی

پیشگویی نوستراداموس برای سال 2019: زمین لرزه عظیم در امریکا و جنگ سوم جهانی

طبق پیشگویی فال بین کبیر، در سال 2019 جنگ جهانی آغاز میشود که 27 سال دوام خواهد کرد.

نشریه «Dailystar» می نویسد، محققین یادداشت های را تعبیر و تفسیر نموده که طبیب و غیب گوی فرانسوی در کتاب «پیشگویی ها» از خود بجا گذاشته که در سال 1555 منتشر شده بود. طبق معلومات نشریه، در جمله 942 رباعی نوستراداموس آنهایی نیز وجود دارند که فقط به سال 2019 مربوط می باشند.

برخی مردم نام نوستراداموس را با افسانه سرایی مربوط می سازند، دیگران او را بزرگترین غیب گو میدانند که آتش سوزی بزرگ را در لندن در سال 1666، انقلاب فرانسه در سال 1789، به قدرت رسیدن هیتلر، قتل کیندی و حتی اعمال تروریستی 11 سپتمبر پیشبینی کرده بود.

پیشگویی های او برای سال 2019 متغییر اند. محققین در آنها پیشگویی راجع به دستاوردهای نو علوم تعبیر و تفسیر نموده و همچنان اشارات را به عواقب مخرب جهانی جنگ و آفات طبیعی دیده اند. اگر بر آین نتیجه گیری ها باور کرد، در همین سال نو جنگ سوم جهانی که 27 سال دوام خواهد کرد، در انتظار ما قرار دارد. اینکه کی آن را آغاز میکند — روشن نیست، اما یادداشت ها به افزایش تروریزم در تمام اروپا و امریکا اشاره میکنند. در جمله منابع گسترش مصائیب شرق نزدیک نام برده میشود، جای که افراطیت مذهبی تشدید میشود.

خبرهای خوب نیز وجود دارند: رهبران کشورهای بزرگ بالاخره به توافق میرسند و موافقت نامه به نفع ایکالوژی امضا میکنند، اما زلزله عظیم را نمی توان متوقف ساخت. منبع آن بین کالیفورونیا و وانکوویر (کانادا) قرار خواهد داشت.

پیشگویی های عجیب نیز وجود دارند، بطور مثال این که استعداد مردم را در باره تعبیر زبان حیوانات تشریح میکند و در عرصه طبی گویا موفقیت های دستیاب خواهند شد که به انسان امکان 200 سال زیستن فراهم می سازد. اگر این همه هرقدر هم کمتر محتمل معلوم میشود، نوستراداموس عمل تروریستی در نیویارک را پیشگویی نموده بود.

«آتش ولیکانیکی از مرکز زمین باعث هیجان به دور شهر جدید میگردد، دو صخره بزرگ توسط جنگ بلعیده خواهد شد و اریتوس را دریای خون خواهد پوشاند».

◘ نوستراداموس

  پربازدید ترین