• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رهبر گروه نهضت اسلامی مقاومت تحت پیگرد قرار گرفت

 رهبر گروه نهضت اسلامی مقاومت تحت پیگرد قرار گرفت

وزارت امور داخله کشور عبدالحمید خراسانی رهبر گروه نهضت اسلامی مقاومت را مورد پیگرد قرارداده است.

در اعلامیه ی این وزارت آمده است که عبدالحمید خراسانی به جرم باج گیری از خورده تاجرها، تیل فروشان، دوکانداران و دست داشتن دراختطاف، قتل، داشتن افراد مسلح جنایت پیشه، قاچاق مواد مخدر بخصوص در 18 سنبله به بهانه کاروان عزاداری ، ایجاد ترس و ارعاب درمیان شهریان کابل، دشنام و هتک حرمت به شمار زیادی از اراکین بصورت صوتی و تصویری و به آتش کشیدن پرچم افغانستان، تحت پیگرد قراردارد.

درین اعلامیه همچنان آمده است که این شخص تا هنوز توانسته به روشهای مختلف از چنگ قانون فرار کند اما اینبار وزارت داخله جدیتش را برای گرفتاری این شخص ابراز نموده است.

در بخشی از اعلامیه چنین آمده است:
«این جنایت پیشه و اوباش به بهانه های مختلف توانسته تا امروز از پنجه قانون فرار نماید. پولیس در حالیکه هرگونه توانایی برای سرکوب قانونمند او را داشت بخاطر جلوگیری از تلفات احتمالی ملکی از راه اندازی عملیات قهریه صرف نظرنمود و مجرم توانست با گروگان گیری کودکان، خود را از ساحه فرار دهد.
دست قانون دراز و تواناست.
به شهریان کابل اطمینان میدهیم که هرم جنایت در حال فروپاشی است.»

اساس گزارشهای دیگر، روز گذشته (3 شنبه) وزارت امور داخله محل اقامت و دفتر عبدالحمید خراسانی را محاصره نموده بود، اما به دلیل همکاری مردم محاصره شکسته شد و این شخص موفق به فرار گردیده است.

این در حالی است که وزار امور داخله چند روز قبل فهرست 222 نفری از مجرمین را با مردم شریک ساخته و از شهروندان خواست تا در گرفتاری آنها حکومت را همکاری کنند.

  پربازدید ترین