• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

طغیان آلت مردانه در افغانستان

طغیان آلت مردانه در افغانستان

کره شمالی آلت مردانه را که حرکت بی‌جا از خود نشان می‌دهد در جا بریده و مردم را برای همیشه از شر آن آرام می‌سازد.

در افغانستان دگر وال نظامی با یونیفورم نظامی آلتش را پرورش می‌دهد کسی جلوش را نگرفت، بدنبال آن ملا لندی آلتش را غرق در نعمت نمود کسی وی را بازخواست نکرد و بعد رئیس فدراسیون فوتبال بازی آلتی و گُل زدن را با آلت راه انداخت چندان بازخواست نشد.

این بار فریاد سر و صدا از کمیسیون انتخابات بلند شده است خانمی می‌گوید چندین بار از من درخواست آلت بازی شده است به نظر می‌رسد حکومت یا خبر ندارد یا اینکه چشمش را بسته گرفته دیده را نادیده می‌گیرد.

اگر حکومت مثل کره شمالی چندتا آلت خرابکار را بریده و به چهار دروازه‌ی شهر آویزان نماید دیگر هر چه زن در افغانستان هست حس آرامی نموده و حکومت را دعا خواهد نمود و حال تمام زنان وقتی که در داخل یک اداره شوند حس ششمش همیشه مشغول پاسداری هست که از کدام گوشه آلت طغیانگر سربلند نموده و زن بدبخت را سیاه‌رو نماید.

به جناب سخنگوی رئیس جمهور پشنهاد می‌کنم که چنین بد فرهنگی را به اطلاع رئیس جمهور محترم رسانده و با قوت‌های ناتو دست به کار شوند و الا معلوم نیست که پس فردا نوبت کدام سیاه بخت بوده و سرش بر دار رود.

خانم وردک نوشته که دروغ است از طرف خود رد نموده است من هم تصویرش را پاک کردم ولی شکایت از کمیسون صورت گرفته است.

دوست عزیزی از کشور سوئد گفت به خانم‌ها هم تذکر دهید که خیلی خودشان را آرایش بیش از حد در پیش این گرگان گرسنه نکنند، چون‌که مولوی خیلی وقت پیش گفته بود که گرگ گرسنه از هی هی چوپان نمی‌ترسد.

امید که خانم های محترم هم به این تذکر بجا توجه داشته باشند و گرنه خود اقدام به آتش‌افروزی داشته و مردان طغیانگر هم به تنهایی مقصر نخواهند بود.

◘ اقبال صادقی

  پربازدید ترین