• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اتهامات جنسی هالیوود به بالیوود سرایت کرد

اتهامات جنسی هالیوود به بالیوود سرایت کرد

«راج‌کومار حیرانی» کارگردان پرکار بالیوودی و آخرین نام ملحق شده به جنبش ضد تجاوز جنسی موسوم به «من هم»، به تجاوز جنسی متهم شد!

به نقل از تایمز آو ایندیا، «راج‌کومار حیرانی» کارگردان پرکار بالیوودی و آخرین نام ملحق شده به جنبش ضد تجاوز جنسی موسوم به «هشتگ من هم» به تجاوز جنسی متهم شد.

حیرانی که خود آخرین نامی است که به جنبش ضد تجاوز جنسی «من هم» (MeToo#) پیوسته یکی از فعالان سینمای بالیوود است. او سریال تلویزیونی معروف «مونا بهای»، «پی کِی» و فیلم سوپر هیت موفق «سانجو» را خلق کرده است.

در این اتهام یک زن ادعا کرده که طی یک دوره 6 ماهه از ماه مارس (ماه حوت) تا سپتامبر (ماه سنبله) 2018 و در مراحل پس تولید فیلم «سانجو»، راج‌کومار حیرانی چندین بار و در چندین مرحله مجزا به او تجاوز جنسی کرده است.

این زن که دستیار حیرانی در فیلم «سانجو» بوده، در ایمیلی به تاریخ سوم نوامبر 2018 خطاب به «ویدهو وینود چوپرا» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم و همسرش «آنوپاما چوپرا»، خواهرش «شلی چوپرا» و فیلمنامه‌نویس «آبهیجات جوشی» اظهارات خود را نوشته است.

او در این ایمیل نوشته که حیرانی ابتدا به او پیشنهاد رابطه جنسی داده، سپس در تاریخ 9 آوریل 2018 در خانه خود که محل کارش نیز محسوب می‌شده، به او تجاوز کرده است.

این زن اظهار داشته که در آن زمان پدرش از یک بیماری رنج می برده و شدیداً به درآمد و مبلغ قرارداد کاری‌اش در آن پروژه برای درمان پدرش نیاز داشته است و به این سبب در آن زمان در این مورد مجبور به سکوت بوده که احیاناً از سوی کارگردان از کار بیکار نشود.

در حال حاضر «حیرانی» از طریق وکیل خود «آناند دسایی» تمام اتهامات را رد کرده است و اظهار کرده که این ادعاها واهی و نادرست بوده و گمراه کننده است.

همچنین در این گزارش، آقای حیرانی پرینتی از پیام‌ها و ایمیل‌هایی که طی 6 ماه کار با این خانم داشته برای نشان دادن عادی و حرفه‌ای بودن روابط تهیه و ارائه کرده است.

  پربازدید ترین