• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

سقوط یک فروند هواپیماى بوئینگ 707 در حوالی تهران + تصاویر

سقوط یک فروند هواپیماى بوئینگ 707 در حوالی تهران + تصاویر

یک فروند هواپیماى غیر مسافربری بوئینگ 707 در حوالى کرج دچار سانحه شده است.

خبرهای منتشر شده در رسانه ها حاکی است که هواپیماى بوئینگ707 خطوط هوایی قرقیزستان در حوالى فرودگاه فتح کرج دچار سانحه شده به طوری که دود در منطقه سقوط دیده مى شود.

در همین حال برخی خبرهای دیگر نیز حاکی است که این هواپیما حوالی صفادشت تهران سقوط کرده است. خبرگزاری فارس گفته که آمبولانس هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام شده اند.

رئیس اورژانس ایران در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد این هواپیما باری بوده است و 8 تا 9 نفر خدمه داشته است.

هواپیمای باری707 از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است.

فارس گزارش داد: مسئولان می‌گویند دومین اشتباه خلبان 707 این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی برخورد می‌کند.

گفته مى شود این هواپیما حامل محموله گوشت از قرقیزستان به ایران بوده است؛ کارشناسان بررسى سانحه در نزدیکى محل سانحه هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده است: هواپیمای سقوط کرده قرقیزستانی بوده و هنگام فرود در فرودگاه فتح دچار سقوط شده است؛ تیم بررسی به محل اعزام شده و جزییات بیشتری اعلام خواهد شد.

  پربازدید ترین