• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

کوریای جنوبی با شکست بحرین به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا صعود کرد

کوریای جنوبی با شکست بحرین به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا صعود کرد

کوریای جنوبی توانست با برتری در وقت‌های اضافه، مجوز حضور در مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد.

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ملی کوریای جنوبی و بحرین از ساعت 17:30به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک در زمان‌های معمول بازی، یاران بنتو گل دوم را در وقت‌های اضافه به ثمر رساندند و به جمع هشت تیم پایانی صعود کردند.

بحرین که برخلاف انتظارات بازی را هجومی آغاز کرده بود، می‌توانست دو بار به گل برسد اما رفته رفته کوریای جنوبی سوار توپ و میدان شد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر کم دقت بودند و بازی تا اواخر نیمه نخست گلی نداشت. در نهایت هوانگ هی چان در دقیقه 43 این دیدار کوریای جنوبی را به گل نخست رساند.

در نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار کوریای جنوبی بود اما در دقیقه 77 محمد سعد الرمیحی روی اشتباه خط دفاعی کوریای جنوبی، گل تساوی بخش بحرین را وارد دروازه کرد تا بحرین به بازی برگردد.

کوریایی‌ها در نیمه دوم تلاش خود را دو چندان کردند اما زمین خوردن‌های وقت و بی‌وقت بحرین، دقایق زیادی از زمان بازی را تلف کرد تا این که در آخرین دقیقه نیمه نخست وقت‌های اضافه، کیم جین سو، گل دوم یاران بنتو را به ثمر رساند.

همانند اکثر دقایق این بازی، بحرین چشم به ضد حملات داشت و کماکان کوریای جنوبی بر بازی مسلط بود ولی توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یاران بنتو به مرحله بعد صعود کنند و در انتظار برنده بازی قطر و عراق بمانند.

  پربازدید ترین