• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران باشکوهتر از همیشه برگزار شد

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران باشکوهتر از همیشه برگزار شد

با وجود تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، راهپیمایی جشن  چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور مردم استکبار ستیز ایران با هر نوع سلیقه سیاسی، در تهران و سایر شهرهای ایران با شکوهتر از همیشه برگزار شد.

راهپیمایی یوم الله بیست دوم دلو / بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) امروز  در بیش از هزار شهر و 10 هزار روستا در سراسر ایران با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار گردید.

امروز ملت انقلابی ایران در سراسر این کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 دلو، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به‌نمایش گذاشتند و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی «ره» و شهدا و امام خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.

آحاد مختلف ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب خود همچون سال‌های گذشته با حضور میلیونی خود در راه‌پیمایی 22 دلو اتحاد، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

مردم ایران با حضور میلیونی خود در خیابان ها، علی رغم مشکلات و فشار تحریم ها، بار دیگر پایبندی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و ثابت کردند هیچ تحریمی، آن ها از میدان حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، به در نخواهد کرد.

حضور گسترده مهاجرین افغانستانی مقیم ایران در راهپیمایی 22 دلو
مهاجرین افغانستانی ساکن شهر مشهد مقدس، قم، اصفهان و سایر شهرهای مهاجرنشین از آغاز این راهپیمایی دوشادوش برادران و خواهران انصار خود، در این جشن اسلامی حضور یافتند، و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعت دگر باره با امام خامنه ای (مدظله)، تقویت روحیه مقاومت، انقلابی‌گری و بسط ارزش‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی به‌ عنوان یک نظام سیاسی مقتدر در عرصه جهانی و امید مستضعفین عالم را خواستار شدند.

همچنین برخی از نهادها، خیریه ها و مراکز مهاجرین افغانستانی با سازماندهی شورای هماهنگی تشکل های حوزه جنوب غرب افغانستان در جشن امروز شرکت کرده بودند.

در پایان قطعنامه هشت ماده ای قرائت شد و مردم با شعار الله اکبر آن را تایید کردند.
 در بخشی از این قطعنامه آمده بود، در عمل به آیه شریفه «فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَکَ وَ لا تَطغَوا» دفاع همه‌جانبه از ستمدیدگان جهان خاصه جبهه مقاومت و مردم متدین عراق، سوریه، یمن، بحرین و فلسطین در مقابل مثلث شوم شرارت، تروریسم، جنگ‌افروزی و دهشت‌افکنی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود و اهتمام برای آزادی قبله اول مسلمین، قدس شریف را عمل به وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود می‌دانیم.

6 هزار و 500 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی راهپیمایی امروز را در سراسر ایران پوشش دادند که از این تعداد بیش از سه صد نفر خبرنگار خارجی بودند.

  پربازدید ترین