• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

دومین کشتی لاینر به صورت مستقیم از بنادر هند در بندر چابهار پهلو گرفت

دومین کشتی لاینر به صورت مستقیم از بنادر هند در بندر چابهار پهلو گرفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی ولایت سیستان و بلوچستان ایران می‌گوید که دومین کشتی لاینر به صورت مستقیم از بنادر کشور هند، این هفته وارد بندر چابهار شده است.
 
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی درباره دومین کشتی لاینر که وارد چابهار شد، گفت: با راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار، برای دومین‌بار طبق برنامه زمانی تعیین شده، کشتی کانتینری "اینتر سیدنی" وارد بندر چابهار شد.
 
وی افزود: عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر شهید بهشتی آغاز شد.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی ولایت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خط کشتی‌رانی سفر کشتی به صورت دو هفته یک‌بار برای بندر چابهار برنامه‌ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا به صورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.

آقایی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش رضایت‌مندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی، صاحبان کالا و فورواردرها اداره کل بنادر و دریانوردی ولایت، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از زمان انتظار کشتی‌ها و انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در اولویت‌ برنامه‌های خود قرار داده است.

  پربازدید ترین