• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

خواهر وزیر خارجه پیشین انگلیس به نشانه مخالفت با بریگزیت برهنه شد

خواهر وزیر خارجه پیشین انگلیس به نشانه مخالفت با بریگزیت برهنه شد

خواهر بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق انگلیس در یک برنامه تلویزیونی برهنه شد تا با این کار توجه همه به صحبت‌های او درباره بریگزیت جلب شود!

ایسنا به نقل از دیلی میل نوشت، ریچل جانسون، خواهر بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس، در برنامه تلویزیونی “قول” در شبکه اسکای نیوز که خودش مجری آن است، در مقابل چشمان متعجب شرکت کنندگان و مخاطبان برنامه پیراهنش را درآورد.

ریچل جانسون مدعی شد که انگیزه‌اش از این حرکت این است که همه به صحبت‌های او درباره بریگزیت توجه کنند.

او در این برنامه گفت که از این پس هر بار که در برنامه‌اش بخواهد در مورد بریگزیت صحبت کند برای آنکه همه حرف‌های او را بشوند برهنه می‌شود!

ریچل جانسون که بر خلاف برادارش بوریس جانسون، از مخالفان بریگزیت است، گفت، آنچه که به او برای برهنه شدن در برنامه‌اش انگیزه داده مشاهده اقدام مشابهی است که از سوی یک اقتصاددان زن به نام دکتر ویکتوریا بیتمن در برنامه‌ای در بی بی سی و در اعلام مخالفت با بریگزیت انجام شد.

خواهر بوریس جانسون گفت: میدانم که امروزه خیلی سخت می‌توان صدای خود را درباره بریگزیت به گوش همه رساند. به نظر می‌رسد که به نقطه اشباع رسیده‌ایم بنا بر این به کمپین ویکتوریا بیتمن برای مورد توجه قرار گرفتن بپیوندید!

در حالی که بوریس جانسون از حامیان و مبلغین اصلی بریگزیت در جریان همه پرسی سال 2016 بود، اما ریچل جانسون بر خلاف برادرش از مخالفان بریگزیت است و سال گذشته میلادی بریگزیت را یک “اشتباه تاریخی” خوانده بود.

  پربازدید ترین