• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیام تسلیت و همدردی جناب آقای محمد حسن جعفری دبیر کل حرب رفاه ملی افغانستان در ارتباط حمله تروریستی به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران

پیام تسلیت و همدردی جناب آقای محمد حسن جعفری دبیر کل حرب رفاه ملی افغانستان در ارتباط حمله تروریستی به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

گروهگ تکفیری تروریستی وابسته به استکبار جهانی فاجعه غیر انسانی و خونین خلق نمود و جنایت دیگری را به نفع کفر جهانی رقم زد این بار تعدادی 27 تن از مرزبانان کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران را در منطقه خاش – زاهدان استان سیستان و بلوچستان به شهادت رساند و تعدادی را مجروح و زخمی نمود. بدون شک مورد اماج قرار دادن و حمله تروریستی به مردم ایران یکی از شیوه های دیرین دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حزب رفاه ملی افغانستان این حمله ددمنشانه و تروریستی را به شدت محکوم می نماید و آنرا یک عمل جنایتکارانه در مقابل ملت مسلمان ایران میداند.

حزب رفاه ملی افغانستان باورمند است جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت بزرگ اسلام و مسلمانان در منطقه خاورمیانه خشم دشمنان اسلام به خصوص امریکا، اسرائیل و بعضی کشورهای مرتجع منطقه را بر انگیخته است ، قدرت گرفتن ایران و حمایت از امت اسلامی به ویژه از مردم مظلوم فلسطین مایه نگرانی استکبار جهانی و صهیونیسم گردیده است . حزب رفاه ملی افغانستان این عمل جنایتکارانه را یک برنامه از پیش تعیین شده از سوی دشمنان ملت ایران میداند و باورمند است برگزاری موفقانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور میلیونی مردم مسلمان و آگاه ایران در راهمپیمایی 22 بهمن (دلو) سال جاری بیانگر موفقیت بزرگ دولت و ملت ایران در مقابل دشمنان بی خرد اش می باشد و حساسیت های زیادی را در وجود امریکا و رژیم غاصب اسرائیل و بعضی کشورهای مرتجع مانند عربستان سعودی ایجاد نموده است .

حزب رفاه ملی افغانستان با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ، دولت و ملت ایران ابراز همدردی نموده و از خداوند بزرگ برای شهداء بهشت برین و برای بازماندگان این فاجعه خونین صبر و شکیبایی مسئلت می نماید و برای مجروحین و زخمی های این حمله تروریستی شفای عاجل از خداوند متعال خواهان است.

محمدحسن جعفری
دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان
پنج شنبه 1397/11/25 کابل

  پربازدید ترین