• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دخالت های بی حد و حصر کشورهای غربی به خصوص امریکا در امور داخلی افغانستان در راستای تشکیل حکومت موقت است

دخالت های بی حد و حصر کشورهای غربی به خصوص امریکا در امور داخلی افغانستان در راستای تشکیل حکومت موقت است

دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در جمع مهاجرین مهاجرین مقیم تهران افزود: متاسفانه ما امروز ما شاهد دخالت‌های بی‌حد و حصر کشورهای غربی به خصوص امریکا در امور داخلی کشورمان هستیم و می‌بینیم متأسفانه امریکایی‌ها به دولت افغانستان خط مش تعین می‌کند و می‌خواهند دولت موقت جور کنند.

شام جمعه 24 حوت 1397 جناب آقای استاد محمد حسن جعفری دبیرکل حزب رفاه ملی و رئیس مجمع فرهنگی انقلاب اسلامی افغانستان بناء به دعوت هواداران حزب و نمایندگان مهاجرین در جمع صمیمی آنها حضور یافت و ضمن استماع و گوش دادن به درد دل و مشکلات آنها پیرامون وحدت و همسویی و برادری صحبت و تبادل نظر نمود.

در این محفل استاد جعفری گفت: متأسفانه امروز دنیا شاهد فاجعه خونین دیگری توسط نژاد پرستان افراطی در شهر کرایست چرچ نیوزلند علیه مسلمانان بود و فاجعه دلخراش به وقوع پیوست به نماز گزاران جمعه دو مسجد این شهر حمله وحشیانه و تروریستی صورت گرفت و دهها تن شهید و دهها تن دیگر مجروح  گردید ما ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک به خانواده های شهداء و قربانیان صبرجمیل و برای مجروحان این حمله تروریستی شفای عاجل از خداوند استدعا داریم.

دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما امروز ما شاهد دخالت‌های بی‌حد و حصر کشورهای غربی به خصوص امریکا در امور داخلی کشورمان هستیم و می‌بینیم متأسفانه امریکایی‌ها به دولت افغانستان خط مش تعین می‌کند و می‌خواهند دولت موقت جور کنند و  به گفته آقای حمدالله محب مشاور محترم امنیت ملی افغانستان آقای زلمی خلیل زاد به دنبال مشروعیت بخشیدن به گروه طالبان و تصاصب قدرت در افغانستان است ، آقای استاد جعفری با بیان اینکه ما بارها گفتیم امریکا به دنبال منافع خود در افغانستان است و سیاست های امریکا دوگانه است و نسبت به مردم و دولت افغانستان.

 دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان افزود : حزب رفاه ملی افغانستان مخالف امضاء پیمان استیراتیژیک و پیمان امنیتی با امریکا بود ما دولت امریکا را صادق به حل مسئله جنگ در افغانستان نمی دانیم. امریکا باید به سیاست هایش در افغانستان تجدید نظر کند.

  پربازدید ترین