• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

معینان جدید در اداره شهرداری کابل معرفی شدند

 معینان جدید در اداره شهرداری کابل معرفی شدند

محمد فاضل شریفی به عنوان معین خدمات اجتماعی و آگاهی عامه و داکتر صدرالدین تاجک به حیث معیین امور پلانگذاری در اداره شهرداری کابل از سوی احمدذکی سرفراز، شهردار کابل معرفی شدند.

محمد فاضل شریفی پیش از این به عنوان رییس پالیسی وپلان، آمر انستیتیوت زبان و ادب فارسی،مدیر مسوول مجله علمی خراسان، وعضو علمی اکادمی علوم افغانستان، رییس دفتر و مشاور ارشد وزارت شهرسازی و مسکن، معاون بخش تحقیقات و پالیسی کمیسیون مستقل حقوق بشرو برخی دیگر از نهاد های علمی- تخصصی کار نموده است و هم‌زمان فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ ای متعددی داشته است.

شریفی دارای سند کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی بوده و دانشجوی دوره دکترا در دانشگاه کابل است و چندین اثر علمی در بخشهای اجتماعی و فرهنگی-ادبی از وی در داخل و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

داکتر صدرالدین تاجک دارای سند دکترا در رشته مهندزی از دانشگاه تهران است.

تاجک پیش ازین به حیث استاد مهندسی و شهرسازی و‌ آمر شعبه مهندسی در دانشگاه کابل، رییس دانشکده انجنیری دانشگاه کاتب، مشاور در وزارت شهرسازی و مسکن و رییس دفتر مشاوریت ارشد ریاست جمهوری کار کرده است.

این در حالی است که اداره شهرداری کابل در چهار سال گذشته از سوی سرپرستان اداره می‌شد و احمدذکی سرفراز که دارای تحصیلات عالی در رشته مدیریت شهری است جدیداً از سوی رییس جمهور به عنوان شهردار کابل گماشته شده است.

  پربازدید ترین