• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حقیقت جرگه مشورتی صلح چیست؟

حقیقت این است که میان ببش از بیست کتگوری که دست اندرکاران جرگه برای نمایندگی از مردم در نظر گرفته که مشمول همه هویت ها و بی هویت ها می شود، هیچ سهمیه ای به بزرگترین قشر افغانستان یعنی جوانان در نظر گرفته نشده و با وصف تلاش و چانه زنی های بیشمار بازهم نتیجه ای در پی نداشته است.
حرف حساب این است که رهبری و مدیران برگزار کننده این جرگه اعتقادی به جوان، جایگاه جوان و نسل نو ندارد. بلکه بر اساس همان روحیه ای اهانت بار و تحقیر آمیز بار دیگر با علم کردن چند جوانک فرصت طلب بر چشم مردم خاک خواهند زد.
بی پرده می گویم که مثل من و امثال من فریب دجالان را نخورید و خودتان را ابزار دست چند فرصت طلب و منافق نکنید. بجای غنیمت شمردن دو روز فرصت و در نهایت استفاده ابزاری بر حقوق اساسی خویش تاکید کرده و موضع یک نسل و بزرگترین قشر جامعه را یدک بکشید.
برای من که تجربه ای تلخ سیاسی را داشته ام سخت و تاسف بار است که چند جوان دیگر همانند من و ده ها جوان تحصیلکرده و با دانش دیگر در رکاب یک مشت فرصت طلب، نا سپاس و نمک نشناس بیفتند و در نتیجه محکوم به محرومیت شوند.
خداوند را حاضر و ناظر دانسته و ازین بعد آن حقایق را بر ملا خواهم نمود که مدعیان جوانگرایی چنان رو سیاه و شرمسار شوند که عبرتی باشد بر هفت پشت شان.
فریب ناکسان را نخورید!!!

سید میثم احسانی رئیس

  پربازدید ترین